STEAM GROUP
NBA 2K17 Turkey 2k17Turkey
STEAM GROUP
NBA 2K17 Turkey 2k17Turkey
1
IN-GAME
3
ONLINE
Founded
September 15, 2016
Language
Turkish
Location
Turkey 
26 Comments
Jun 3, 2018 @ 11:57pm 
Beyler Güçlü Olmanıza Gerek Yok Yeterki NBA Oynayan Bir Arkadaşım Olsun Ekleyin Ne İsterseniz Oynarız Bu Arada Overall'ım 61 :D
Jan 26, 2018 @ 3:08am 
my league online düzenleyelim?
Jan 6, 2018 @ 5:21am 
Yeni oynamaya başladım beraber oynamak isteyen eklesin
Dec 14, 2017 @ 8:21am 
beyler beraber onamak inteyenler varsa 3 numara 90 ovr slasher birde 5 numara glass cleaner 70 ovr
Nov 18, 2017 @ 6:07am 
beyler pro am takımı varsa katılmak isterim sg yim sharpshoter 70 overal
Nov 11, 2017 @ 12:29pm 
Beyler pro am veya park için bir etkinlik falan düzenleyelim mi kendi aramızda
Oct 31, 2017 @ 1:44am 
Takimina alabilcek kimse var mi 90 overall pg'yim
Jun 11, 2017 @ 10:23am 
beyler elimde twitch prime promo code var ilgilenen olursa ekleyebilir
Jun 3, 2017 @ 1:59pm 
arkadaşlar NBA Playgrounds oynayan var mı ?
Feb 28, 2017 @ 1:26pm 
https://www.youtube.com/watch?v=uWmkayrwpX0 ayarları değiştirmek istediğimde gamepadde bu videodaki gibi oluyor her saniye bir yere tıklıyor sanki düzeltebilecek arkadaşlar varmı oyunu yeni aldım kanser oldum diğer k larda klavye kullanıyordum bunda zorlanıyorum klavye ile yardım ederseniz ne mutlu.
Feb 9, 2017 @ 11:04am 
Hala kurulu bir lig var mı katılmak isterim.
Jan 13, 2017 @ 12:49pm 
http://www.48675488.xyz/groups/trklig

ben bir lig oluşturdum... katılmak isteyenlere duyurulur.
Jan 13, 2017 @ 11:59am 
beyler lig kuralım mı ? kimler katılır
Jan 5, 2017 @ 6:30am 
Ve oyuna girince sağ alt kosede bi kod cikiyo onu options bölümünden locker code a yazicaksin yoksa alamazsın
Jan 5, 2017 @ 6:29am 
Bende legend gold edition aldim
Dec 26, 2016 @ 3:08pm 
beyler legend edition gold aldım ama ne 92 dram team var nede 100000 vc nasıl açılacak bu yardım lütfen
Dec 24, 2016 @ 11:16am 
pro am alcak varmı
Dec 20, 2016 @ 11:56am 
Beyler pro-am takimi kuruyoruz pf ve c lazim bilgilendiriyim gelmek isteyen mesaj atsın
Dec 16, 2016 @ 6:36am 
merhaba arkadaşlar pro-am varmı birşeyler
Dec 8, 2016 @ 9:31am 
mypark a girecek birilieri lazım 2.level olduğum için her takıma girdiğimde takımdakiler kaçıyor :)
Nov 30, 2016 @ 8:13am 
beyler takım kurcakmısınız yoksa kurulu varmı?
Nov 29, 2016 @ 9:01pm 
yanlız 1 kişi daha gelse
2 takım çıkıyo
Nov 29, 2016 @ 9:00pm 
bende tek sıkılınca bide takım bulmak için geldim
Nov 29, 2016 @ 8:59pm 
selamun aleyküm beyler
Nov 18, 2016 @ 10:00am 
birlikte mypark oynayacak arkadaşlar ekleyebilir. özellikle pas oyunu oynayacak kimse bulunmuyor :)
Oct 29, 2016 @ 3:45pm 
mypark oynayan varmı?