STEAM GROUP
Alogoradayimm kaladyum
STEAM GROUP
Alogoradayimm kaladyum
3
IN-GAME
7
ONLINE
Founded
December 25, 2017
Language
Turkish
Location
Turkey 
31 Comments
Sep 12, 2022 @ 6:53pm 
tamam da niye ordasın?
Dec 10, 2020 @ 4:35am 
Yapıcam hepinizi yapıcam
Dec 6, 2020 @ 5:51am 
Komutan Logar beni global yapacak mısınız
May 23, 2020 @ 5:16am 
İçerisi çok güzel şampiyonlar ligi gibi. CSGOcular GTAcılar.. Az önce Gabe Newell içeri girdi.
Apr 16, 2020 @ 10:17am 
Teğmen Zurka bütün kalkanları indirin.
Jan 1, 2020 @ 9:09am 
siz steamın katilisiniz katili katilisiniz
Dec 14, 2019 @ 8:54am 
Sen bununla ciklet al
May 14, 2019 @ 7:57am 
YALANCI KOLPA ADMİNLER.
Apr 19, 2019 @ 12:14pm 
şokomel partisi yapıozmu
Dec 15, 2018 @ 4:31pm 
Şuna bak bütün oyuncuları kaçırmış adminler ya
Dec 8, 2018 @ 12:12pm 
Doğum günün kutlu olsun Arif.
Dec 8, 2018 @ 8:34am 
OO STEAM GRUBU, NERDEN BULDUN BUNU?
Aug 12, 2018 @ 8:39am 
Ya Russell bende iki 50'lik yokta... şurdan montu versene benim.
Aug 11, 2018 @ 5:43pm 
Arif abi şunu iki 50'lik...
Feb 26, 2018 @ 4:26am 
Kayayım mı?
Jan 31, 2018 @ 12:42am 
B tünelini deneyin
Jan 30, 2018 @ 4:32am 
Robot bir fikrim var, beni oraya götürebilir misin?
Jan 28, 2018 @ 9:50pm 
Bu nasıl Gabe Newell ya şımarıklığa programlanmış resmen!
Jan 20, 2018 @ 1:27pm 
B rushlıyor!
Jan 19, 2018 @ 4:19pm 
B mi Rushlıyor Oğlan ?
Jan 7, 2018 @ 5:55am 
Ya şimdi bu ruslar benim gözlemlediğim bir olay. Ben bunu gördüm. Ben bunun fotoğrafını çekmeyeyim mi. Kaldı ki benim ruslarla birebir oyun oynayan arkadaşım var ben sana onu da getiricem onu da getiricem.
Dec 31, 2017 @ 12:50am 
Getir onu da getir bi sinerji yaratalım burda
Dec 30, 2017 @ 12:45am 
Kaldı ki benim Gabe Newell'la birebir sevişen arkadaşım var. Ben sana onu da getiricem onu da getiricem!
Dec 28, 2017 @ 4:13pm 
Komutan @Audistron, Grup Tamammış Efendim, 20 Amerikalı 5'i Zenci, 5 Japon, 1 Kolombiyalı, 1 Danimarkalı, 3'te Hintli. 1'de Türk Var.
Dec 28, 2017 @ 12:32pm 
Neden mi? Neden mi, bu bir kin Harun belki asla yenemeyeceğim bir nefret..
Dec 28, 2017 @ 11:02am 
Komutan Logar, neden Gabe Newell'dan bu kadar nefret ediyorsunuz?
Dec 26, 2017 @ 10:28am 
Gabe Newell mi onun ben amına koyim yak bi tane robot
Dec 26, 2017 @ 7:34am 
Şuna bak bütün grubu kaçırmış adminler ya
Dec 25, 2017 @ 3:47pm 
Grubumuzun bugünkü kasedi, tao cu sex.
Dec 25, 2017 @ 3:35pm 
Var hepsi var, daha önce Steam grubunda bulundunuz mu?
Dec 25, 2017 @ 10:22am 
Bu grubun nitrojeni falan tam mı?