STEAM GROUP
EnternityGR EnternityGR
STEAM GROUP
EnternityGR EnternityGR
3
IN-GAME
38
ONLINE
Founded
March 4, 2011
Location
Greece 
52 Comments
Jun 21, 2015 @ 4:00pm 
καλησπερα στην κοινοτητα. ειμαι καινουριος εδω αλλα θα ηθελα να ενημερωσω οτι εγω και η ομαδα μου ονοματη Dark Matter Studios ολοκληρωσαμε το πρωτο μας παιχνιδι "RGBverse".
ειναι ενα action platformer με ομορφα γραφικα και εθιστικο gameplay. ειμαστε στο greenlight και θα εκτιμουσαμε καθε ψηφο. αν επιτρεπετε να κανω post το link του greenlight θα το παραθεσω.
διαφορετικα απλα μπορειτε να κανετε ενα search στο greenlight με το ονομα RGBverse.
σας ευχαριστω παρα πολλυ για τον χρονο σας.
Jun 19, 2015 @ 12:12am 
Καλημέρα παιδια!! σε όλους!
Sep 7, 2014 @ 6:55am 
ρε παιδια ποτε ερχεται το dlc charlemagne στο ck2?
Jun 5, 2014 @ 4:28am 
παιδια καλησπερα θελει κανενας το Dead Island : Epidemic για ανταλλαγη ;
Apr 16, 2014 @ 4:39am 
Καλησπέρα Παιδιά!
Mar 17, 2014 @ 9:45am 
paides na rwthsw kati... kaneis p exei sto Dota 2 provlhma me ta xp sta bots maches ?
Nov 29, 2013 @ 7:57am 
Καλησπέρα από Μήλο!
Sep 23, 2013 @ 12:44am 
Καλημέρα σε ολους από Κέρκυρα!!
Sep 19, 2013 @ 12:05pm 
Καλησπέρα παιδιά! Υπάρχει τρόπος να ανταλλάξουμε παιχνίδια? Έχω ένα Steam Key για το Mark of Ninja αλλά το έχω διπλό...δώστε προσφορές!!
Sep 9, 2013 @ 1:35am 
Καλημέρα από Κοζάνη!
Sep 3, 2013 @ 3:01am 
Καλησπέρα από Μήλο!!!!
Jul 18, 2013 @ 12:00pm 
Έχει κανείς την Reus Steam Summer Sale Trading Card να κάνουμε κανένα Trade ?
Jun 6, 2013 @ 3:48pm 
Εγώ δεν το έχω το DOTA!!!
Apr 29, 2013 @ 6:37am 
Αυτό με τις κόπιες του DOTA δεν έμεινε άνθρωπος να μην το έχει το παιχνίδι!
Feb 21, 2013 @ 1:35pm 
Όποιος θέλει ας κάνει ένα add και , όπως είπαν και πολλοί άλλοι , περισσεύουν αρκετές κόπιες dota 2 ..όποιος θέλει λέει..
Feb 18, 2013 @ 11:16am 
hello :)
Feb 11, 2013 @ 1:48pm 
οποιος ψαχνει για dota 2 invites στειλτε μηνυμα.. εχω γυρω στις 18 :)
Jan 18, 2013 @ 3:47am 
Γειά σε όλους
Jan 8, 2013 @ 6:53am 
παιδια μπορω να δωσω 8 invitations για το Dota 2....οποιος θελει να παιξει να επικοινωνησει μαζι μου...1 invitation για τον καθενα :)
Jan 1, 2013 @ 3:53am 
Καλη Χρονια παιδες!!!!! :)
Dec 29, 2012 @ 10:43pm 
Καλημέρα σε όλη την παρέα και χρόνια πολλά!
Dec 18, 2012 @ 3:35am 
καλησπερα παιδια οποιος παιζει black ops2 να πσιξουμε online
Oct 5, 2012 @ 2:25am 
καλησπέρα παιδιά ..!! Ποιοι παίζουνε Torchlight2 ??
Jul 17, 2012 @ 9:33am 
Καλως ηρθες στο γκρουπ Στρατο! :)
Jul 17, 2012 @ 6:21am 
Γειά σας παιδιά!
Jul 5, 2012 @ 5:35am 
Hello all
Apr 20, 2012 @ 12:59pm 
nomizw dn ginete na stileis invite gia DOTA 2 apo STEAM prepei na sto stiloun autoi
Mar 6, 2012 @ 2:50pm 
kalisperaaaaaaaaaaa
Feb 20, 2012 @ 3:49am 
Καλησπέρα! Έχει κανένας invite για DotA 2?
Feb 3, 2012 @ 3:01am 
Vre vre kalws ta paidia
Oct 5, 2011 @ 3:13am 
Aloha paides
Sep 14, 2011 @ 4:42am 
Καλημέρες κ από μένα...δεν φαντάστηκα πως απλωθήκατε τόοσο!
Sep 14, 2011 @ 3:50am 
gia sas
Jun 14, 2011 @ 12:37am 
Καλημέρα σε όλο το group!
May 24, 2011 @ 5:28pm 
Καλώς ήρθατε παιδιά! :)
May 20, 2011 @ 2:19pm 
hey..molis prin liges wres mphka kai egw sto group..dn perimena na vrw kai edw Ellhnes :D:D....
May 19, 2011 @ 9:12am 
kalispera kainourios vasika eimai opote den ksero ti poli pezi ala bika sto site kai einai poli kalo bravo
May 11, 2011 @ 4:27am 
Γεια σε όλους παιδιά!
Mar 28, 2011 @ 3:58pm 
Γειά σε όλους και απο εμένα!
Mar 23, 2011 @ 1:49pm 
Την καλησπέρα μου σε όλους
Mar 23, 2011 @ 12:36pm 
na me kai egw kobe
Mar 23, 2011 @ 9:22am 
Hellllllooooooooo!!!Ηρθα και εγω
Mar 23, 2011 @ 8:56am 
Hello... Shepard εδω! (χωρις την Miranda δυστυχως) :D
Mar 23, 2011 @ 8:41am 
Γεια σας παιδες!!! Deathracer2009 εδω...!!!!!!!!!!!!! :P
Mar 22, 2011 @ 3:56pm 
Γεια σας παίδες! Είμαι ο χρήστης demis_bp!
Mar 9, 2011 @ 2:33am 
καλημερα παιδια! Darkaris7 εδω! :)
Mar 9, 2011 @ 2:32am 
Geia sas pedia :D
Mar 8, 2011 @ 1:43pm 
Καλησπέρα!!! Scott_Pilgrim here :D
Mar 4, 2011 @ 9:47am 
Nice to find ya all. Sackboy here :)
Mar 4, 2011 @ 7:11am 
Kai steam group!Afta einai!:)