STEAM GROUP
Finnish Cod MW2 Players FCP
STEAM GROUP
Finnish Cod MW2 Players FCP
0
IN-GAME
6
ONLINE
Founded
November 15, 2009
Location
Finland 
15 Comments
Aug 18, 2012 @ 10:00am 
GET FOR FREE " ANY GAME " IN YOUR LIST STEAM GAMES ! JUST LOGIN AND STEAM WILL ADD IT WITH OUT PURCHASE !

Watch this video it will help you : http://www.youtube.com/watch?v=SG-kgXMQ988&feature=plcp
Aug 18, 2012 @ 10:00am 
GET FOR FREE " ANY GAME " IN YOUR LIST STEAM GAMES ! JUST LOGIN AND STEAM WILL ADD IT WITH OUT PURCHASE !

Watch this video it will help you : http://www.youtube.com/watch?v=SG-kgXMQ988&feature=plcp
Mar 11, 2012 @ 10:50pm 
add me snipin_ya_down
Jul 31, 2011 @ 9:46pm 
HOW CAN PLAY ON LINE???
Jul 1, 2011 @ 3:36am 
在此張貼回應...how can i play with other people?
Mar 17, 2011 @ 12:45pm 
hey guya im new and idk how to start the mw2 online can u help me??
Dec 19, 2010 @ 8:07am 
Moro, oon uus tässä ryhmässä ja haluaisin kysyä että vetelettekö jossain sevussia ihan groupeilla? :D
Jul 31, 2010 @ 7:50am 
hei nyt pelaa mw 2 ottakaa kamuks steam acco ukkosmyrsky (ei oo mun nimi ostin kaverilta :D)
Dec 31, 2009 @ 1:09pm 
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2010!!1
Dec 30, 2009 @ 11:35am 
siellä ei ole _ikinä_ ketään.
Dec 19, 2009 @ 4:43pm 
Muistakaa käyttää ryhmän chat huonetta.Siellä ei oo ikinä ketään.
Dec 19, 2009 @ 5:13am 
Terve. Koska ryhmä on hieman ristiriitainen (klaani vai ei) on perustettu kaikille suomalaisille mw2 pelaajille ja klaaneille oma kohtaamispaikka. Sitä on jo laajalti mainostettu ja toivomme että saamme Suomalaisia jäseniä ja yhdistettyä pelaajat ja klaanit. Eli liittykää ja levittäkää.

http://www.48675488.xyz/groups/modernwarfare2fin
Dec 18, 2009 @ 4:31pm 
wats up
Dec 18, 2009 @ 9:54am 
ok
Dec 17, 2009 @ 11:54am 
Be aware, scammers in this group. Seriously