STEAM GROUP
FriendsOfDutchFightClub DFC
STEAM GROUP
FriendsOfDutchFightClub DFC
1
IN-GAME
14
ONLINE
Founded
November 11, 2009
Location
Netherlands 
32 Comments
Mar 3, 2024 @ 1:39pm 
Hey hallo hoe is het hier lang geleden heel lang geleden.
Hoop dat iedereen gezond en wel is misschien tot game eens.
Alhoewel ik persoonlijk niet veel meer game, geen geen tijd, vrachtwagenchauffeur veel weg laat thuis en vroeg weer op.
Vriendin ook tijd voor maken lol zwak excuus maar buiten dat weer eens gamen.
Tot ziens on the battlefield
Nov 6, 2015 @ 6:34am 
hi folks i am back now. kenny
Feb 25, 2014 @ 6:02am 
hi all is it ok if i become member to the grp iam dutch ...tilburg ftw xd...i play cod ghost hardcore
Mar 29, 2012 @ 12:58pm 
ЗДАРОВА ПОСОНЫ!!!
Aug 23, 2011 @ 7:57am 
Jingle jingle jingle
Apr 12, 2011 @ 3:41am 
Yes nice Dom server 24/7 nuke!
Apr 11, 2011 @ 1:26pm 
Good DOM server you have all :) I will keep it up !
Nov 27, 2010 @ 1:01am 
Hi all Old =CNR= Memeber here wanna say hi to you all and keep the good HC BO servers up:)
Nov 15, 2010 @ 6:19am 
Hi , ik ben member of D.O.S. Dutch Old Skool en ben net in het bezit COD BOPS. Connectie met DFC is JAPMAN EN ThaHound
Aug 17, 2010 @ 12:26pm 
Hallo mensen,ik zal me ff snel voorstellen, ik ben Arjan en ben van DHG Clan (leader)wij zijn in totaal met 4 clans bezig om black ops te preorderen, op dit moment zijn wij met 31 man, nu is min vraag zijn er in deze clan nog mensen die mee willen doen,hoe meer mensen hoe goedkoper hij word,bij 25 man ligt de prijs +- 40 euro inc verzend kosten op de release dag op de mat zijn er hier mensen die mee willen doen? m.v.g Arjan
Feb 22, 2010 @ 9:08am 
Muhahaha! SuperSuuS in the house :D
Jan 31, 2010 @ 9:09am 
Haha scorp, dat is dus een kwestie van interpretatie ;)
Jan 30, 2010 @ 5:48am 
Ik een camper...NOT, ik ben een echte sniper fan ;)
Jan 21, 2010 @ 12:52am 
hey guys,, Ik ook hier:D
Dec 30, 2009 @ 12:14pm 
hallo allemaal....its me The Scorp
Nov 25, 2009 @ 2:46pm 
ola heren...zTony is here
Nov 24, 2009 @ 12:32pm 
Welkom terug Sieb :)
Nov 21, 2009 @ 2:25am 
dag heren van de DFC lang niet gesproken en of mee gespeeld, ik speel soms weer een beetje m2 voor mensen die het leuk lijkt voeg me toe op steam!!!

Gr Sieb
Nov 20, 2009 @ 9:39am 
edraket is een feit
Nov 20, 2009 @ 3:33am 
Hi all dfc guys :)
Nov 19, 2009 @ 11:09am 
good
Nov 17, 2009 @ 4:54am 
heya all, how's leveling going?
Nov 16, 2009 @ 1:38am 
Hey guys
Nov 13, 2009 @ 1:04pm 
Ahhh there you are mates
Nov 13, 2009 @ 10:56am 
mooi, heb jullie steam group gevonden. Nu kan ik ook met MW2 een potje met/tegen jullie knallen toch?
Nov 13, 2009 @ 7:49am 
Horizons, In game: press SHIFT TAB and choose settings, there you can change your ingame name
Nov 13, 2009 @ 2:51am 
meh cba change my name back to Horizons! Damn the new MW2 multiplayer server format sucks.
Nov 12, 2009 @ 12:08am 
hoi allemaal terug van weggeweest greetz
Nov 11, 2009 @ 1:54pm 
Peach reporting for duty, nu nog cod mod 2 werkend krijgen :(
Nov 11, 2009 @ 11:43am 
Jullie snappen het vast beter dan ik maar hoe kan ik jullie nu tracken ??....Goedenavond trouwens....ik besta nog
Nov 11, 2009 @ 10:54am 
Jobie in da house!
Nov 11, 2009 @ 10:35am 
Welkom heren & Dames, meer ::DFC:: leden zullen volgen zodat jullie ons kunnen "tracken"...