KUMPULAN STEAM
Friends of MDK
KUMPULAN STEAM
Friends of MDK
0
DALAM PERMAINAN
10
DALAM TALIAN
Ditubuhkan
1 Jun, 2010
TENTANG Friends of MDK

„Wir kämpfen, bis die Hölle zufriert. Und dann kämpfen wir auf dem Eis weiter.”

Sup buddies,

let`s play together and have some fun !

MDK Homepage[mdkclan.de]
MDK Clan Steam Page
PERBINCANGAN POPULAR
5 Komen
22 Jul, 2010 @ 10:26pm 
zockt jemand bad company 2 kein bock mehr auf tutti zu zocken will mich taktisch absprechen mit ts oder sone pisse wenn ja sagt bescheid
13 Jul, 2010 @ 7:04pm 
yea AL ur right ... it`s a damn shame. All Gamerz rise up and stand against that ♥♥♥♥♥♥♥♥ :) Peace out
9 Jul, 2010 @ 8:53am 
The future of gaming is happening right now, soon we might have break for ads inside game and pay for every feature. If the model blizzard are about to launch step by step works gaming will be changed for everyone. http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=128252
7 Jul, 2010 @ 3:52pm 
keiner zockt softcore..... :-(
11 Jun, 2010 @ 7:03am 
Hey Leute ^^
0
DALAM PERMAINAN
10
DALAM TALIAN
0 DALAM SEMBANG
Masuk bilik sembang
Ditubuhkan
1 Jun, 2010