STEAM GROUP
Gamereactor.no GR.no
STEAM GROUP
Gamereactor.no GR.no
2
IN-GAME
10
ONLINE
Founded
May 13, 2010
Location
Norway 
44 Comments
Mar 31, 2015 @ 11:55am 
halla, er cirall2 fra forumet :)
Aug 20, 2014 @ 5:47pm 
Jayz X fra GR forumet :)
Oct 10, 2013 @ 3:43pm 
Subject 17
Bare å legge til
Oct 5, 2013 @ 2:23pm 
Link98
Jun 26, 2013 @ 1:46pm 
Fugleskremslet
Apr 26, 2013 @ 4:25pm 
Sowns reporting for duty
Apr 6, 2013 @ 6:31am 
Creteck her...
Feb 5, 2013 @ 9:38am 
DSN, yo.
Dec 23, 2012 @ 4:07pm 
The Cookiemonster.
Sep 6, 2012 @ 8:20am 
SoL her.
Oct 13, 2011 @ 9:50am 
Har skrevet en andmeldelse av denne dritbra Razer Mamba 4Gmusen til de som er interisert: http://www.gamereactor.no/forum/?forum=10&thread=28538&page=1#803550
Oct 13, 2011 @ 9:36am 
Heisann gamereactor, joinet nettop.
Sep 27, 2011 @ 10:59am 
Clerkie her. Hvis noen vil spille med meg, så er det bare å legge meg til. *Forever Alone*
Sep 19, 2011 @ 7:20am 
Hei jeg er TheGamer459 Legg meg til hvis du vil! :D
Sep 16, 2011 @ 11:58am 
Grallen her! Bare å adde!
May 13, 2011 @ 8:53am 
Add meg gjerne ^^
Apr 14, 2011 @ 6:29am 
TheCrushader fra GR.no her! Legg meg gjerne til ^^
Oct 9, 2010 @ 11:01am 
Legg meg til folkens! :)
Aug 2, 2010 @ 1:32pm 
Legg heller til hverandre som venn, enn å mase om en skal spille her^^
Jul 12, 2010 @ 1:14pm 
Dah Crazy Clawedman is in dah house! (AcH Clawed)
Jul 8, 2010 @ 10:01am 
vi må gå gamet tf2!
Jul 5, 2010 @ 12:59am 
Kan vi prøve å spille sammen på trnderbataljon-serveren snart? Altså på pc?
Jul 5, 2010 @ 12:57am 
Venom, hvilken konsoll har du? Dessuten, på PC er venneliste 100% bugga. Jeg har sikkert sendt 30 requester og fått det, men det går fortsatt ikke å adde dem som venner :( så jeg har ingen på bfbc2 ... Jeg er Parkour Gamer fr GR, add meg hvis dere vil
Jul 4, 2010 @ 6:34am 
Da hadde jeg joinet :)
Jul 2, 2010 @ 2:27am 
Jeg har Battlefield Bad Company 2 : Add meg Venom140 :)) BTW dette er Venom140 fra @GR :D
Jun 28, 2010 @ 1:45pm 
Det er fordi at MW2 bare finns i Steam, men det gjør ikke BC2:(
Jun 28, 2010 @ 4:44am 
Skammer meg litt over at gruppen har spilt mer COD en BC2. SHAME ON YOU!
Jun 28, 2010 @ 2:47am 
Kan noen være snille og gi meg Counter-Strike:Source som en gave?
Jun 27, 2010 @ 3:55pm 
Kan noen være så snille at de gir meg CSS i gave?<3
Jun 24, 2010 @ 3:06pm 
Eplemos in da house!! Desverre har jeg bare portal så jeg håper noen har noen gifts å gi meg :D
Jun 14, 2010 @ 12:42pm 
jeg har battlefield bad company 2 :) jeg heter ^^_Company^. Å hei alle sammen forresten.
Jun 3, 2010 @ 1:47am 
Noen som har battlefield bad company 2? heter jonskja1:)
May 30, 2010 @ 9:27am 
Det er Daniel Guanio, nok sagt.
May 29, 2010 @ 12:20pm 
HVEM ER SHEEZCAKE OG HVILKEN SAMMENHENG HAR HAN MED GAMERRRREACTORRRR?
May 23, 2010 @ 9:08am 
Litt BNC-problemer, men er aktiv igjen nå skal du se! : )
May 22, 2010 @ 4:29pm 
Jeg bruker Steam til en ting, og det er TF2. Såh... Er det noen som har Team Fortress 2 her? :D
May 20, 2010 @ 2:03pm 
Martin! Har du slutta på IRC eller? Du er jo der aldri mer D:
May 18, 2010 @ 9:51am 
Har gjort det.
May 17, 2010 @ 4:42pm 
Jeg har det. send meg en pm
May 16, 2010 @ 12:49pm 
Noen her som har Dawn of War 2? (Warhammer)
May 16, 2010 @ 8:53am 
noen som har BFBC2?
May 16, 2010 @ 3:34am 
Noen i denne gruppa som vil være lovers med meg? Både gutter og jenter er greit! Kontakt meg via "Friends", så ser vi hva vi får til!
May 16, 2010 @ 3:16am 
Åh, ♥♥♥♥ YOU! Du vil aldri bli tilgitt etter dette!
May 16, 2010 @ 2:01am 
I stole your comment virginity Martin^