STEAM GROUP
Horten NOR
STEAM GROUP
Horten NOR
9
IN-GAME
61
ONLINE
Founded
August 8, 2007
Location
Norway 
34 Comments
Dec 2, 2024 @ 12:24pm 
gå til horten VGS media for de beste femboysa sorry for at jeg ikke rundknulla deg på sjøsiden med jeg tar deg i anus neste gang XOXOXOXO -narkomanen ved esso
Oct 28, 2024 @ 12:48pm 
Noen som vet hvor man finner Femboys og lignende i denne vakre byen? :steamhappy:
Feb 22, 2024 @ 11:22pm 
bogen wlh jeg pulla opp ass ikke en sjel som ville ha beef
Jan 26, 2023 @ 5:18pm 
hei
Dec 22, 2022 @ 2:52pm 
ey jeg banker dere pull opp til sjøsiden eller knærter jeg fisseringen deres med en bløt pinne
Aug 13, 2022 @ 4:17pm 
balle
Jun 20, 2022 @ 5:29pm 
guttagæng
Apr 27, 2022 @ 1:21pm 
jævela kukk server vipps meg 20 kroner eller så er du gay (890809747127942707017402710974517409179471947980149027149) det er vippsen min
Feb 19, 2021 @ 1:05pm 
bruttern gangsters
Jan 10, 2021 @ 9:53am 
200kr dusør
Jan 10, 2021 @ 9:53am 
Noen som har navnet til (https://www.48675488.xyz/id/grandnanny)? Scammer
Mar 14, 2020 @ 12:07pm 
BRenn
Dec 3, 2019 @ 10:13am 
nae nae
Nov 24, 2018 @ 2:32am 
whip nae nae
Jan 5, 2018 @ 1:11pm 
^^
Jul 23, 2017 @ 4:39pm 
UR SISTER IS MY DOG.
Jul 20, 2017 @ 1:24pm 
Her er en gratis nøkkel til Shadow Warrior hvis noen vil ha. Førstemann til mølla :)
64A4I-0R2LK-WL5DK
May 8, 2017 @ 7:59am 
jeg er en gud i cs
<3
Dec 25, 2016 @ 8:17am 
Vil bare ønske dere alle sammen en riktig god jul og et godt nytt år! 😁 🍻
Jun 4, 2016 @ 10:57am 
Hey!
Har akkurat flyttet til Horten, og skal være her ut sommern. Jeg spiller cs:go og er foreløpig mg1. Leter etter noen å spille med og kanskje bli kjent med utenfor steam her i byen.

Er praktisk sett 23 år gammel. Filmskaper. En random vennlig person som elsker trening og cs

Bare å adde meg med en melding om du er interessert.
Dec 23, 2015 @ 3:29pm 
God Jul alle sammen
Nov 10, 2015 @ 2:41pm 
ÆÆÆÆÆÆÆ
Nov 27, 2014 @ 6:35am 
halla scrubs
Nov 3, 2014 @ 9:55am 
ENDELIG FANT JEG DEN PERFEKTE GRUPPEN FOR MEG!
Aug 31, 2014 @ 11:53am 
Har nettopp forandret mumbleserverinfoen da den har blitt byttet. Ta gjerne en tur innom for å si hei og spille med andre.
Apr 19, 2014 @ 11:02am 
Vil bare ønske alle en riktig god påske og håper alle koser seg i det fine været :)
Jan 2, 2013 @ 3:24pm 
Håper alle har hatt en fin jul og ønsker alle et godt nytt år! Bort med det gamle og inn med det nye! ;)
Dec 23, 2011 @ 3:50pm 
GOD JUL HORTEN FOLKA! :D <3
Nov 14, 2011 @ 6:53am 
100 medlemmer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oct 12, 2011 @ 10:37am 
Idag passerte vi 100 medlemmer. Håper noen av dere synes at det jeg legger ut er nyttig, morro eller interessant. Jeg håper også dere finner andre som dere kan spille sammen med eller bli kjent med via denne kanalen. Kom bare med forslag hvis det er noe dere ønsker at jeg skal legge til gruppa vår.
Oct 11, 2011 @ 11:51am 
100 medlemmer!! Det var ikke verst :)
Feb 8, 2011 @ 1:19pm 
Virker som det ikke var lov for andre å skrive kommentarer, men det skal nå være fikset.
Nov 16, 2010 @ 9:23am 
Er det ønskelig at jeg legger litt info om spill her fra tid til annen? Hvis ja, kun til pc eller til konsoller også?