STEAM GROUP
IIT13S1 IIT13S1
STEAM GROUP
IIT13S1 IIT13S1
0
IN-GAME
4
ONLINE
Founded
September 9, 2013
Language
Finnish
Location
Finland 
12 Comments
Nov 27, 2015 @ 7:39am 
TULKAA TÄNNE HUOMENA VAI KELLÄ NIITÄ VOIS PITÄÄ
Nov 27, 2015 @ 6:52am 
MILLON NE LANIT
Sep 11, 2013 @ 11:16am 
En haluiskaan, paska käyttöliittymä. Ei vaan ilman sitä BF3 toimi
Sep 11, 2013 @ 11:07am 
Ei tueta originia :(((
Sep 11, 2013 @ 8:47am 
Kellään muuten Originia. Löytyis varmaan Eggerixx nimellä, BF3 pelaillen
Sep 10, 2013 @ 7:28am 
Joona ilmoittautuu palvelukseen
Sep 10, 2013 @ 7:04am 
Koska lanit
Sep 9, 2013 @ 9:59am 
Egge-thö-matafaking-Rix on Eerik
Sep 9, 2013 @ 8:20am 
// Viitanen
Sep 9, 2013 @ 8:00am 
Ja group chat on myös keksitty. Idlaaminen on kivaa.
Sep 9, 2013 @ 7:58am 
Syytän kaikkia muita paitsi itteäni..
Sep 9, 2013 @ 7:51am 
Siis hei Perttu jotain rajaa, 50.48% winrate...