STEAM GROUP
Finnish MW2 Players FIN
STEAM GROUP
Finnish MW2 Players FIN
0
IN-GAME
8
ONLINE
Founded
January 6, 2010
Location
Finland 
79 Comments
Apr 11, 2017 @ 8:53am 
Apr 11, 2017 @ 8:53am 
Apr 11, 2017 @ 8:52am 
Apr 11, 2017 @ 8:52am 
Apr 11, 2017 @ 8:52am 
Apr 11, 2017 @ 8:52am 
Nov 15, 2014 @ 7:17am 
Pelaako kukaa enää mw2? :3
Mar 25, 2013 @ 11:38am 
terve vaan kaikille.
Sep 14, 2012 @ 10:51pm 
Kuka täällä ps:3 sella mw2?
Aug 26, 2012 @ 8:22am 
invakkaa joku mut pelii mut sanokaa ennekun invaattte
Oct 30, 2011 @ 8:24am 
http://www.48675488.xyz/groups/traitorclan jjos tahtoo tonne ni ottaa yhteyttä ni katsotaan :)
Oct 10, 2011 @ 8:41am 
Liittykää sniping clan.. nimi: BusySniping :D
Jul 26, 2011 @ 5:34am 
Liittykää mun Pc Mw2 Qs klaaniin? Nimi on ideal BlackShot..
Jul 16, 2011 @ 1:08pm 
Hahahhaha Kohta oon MW2 Friikki ku ostan sen ja uuden koneen :3 hah
Jun 6, 2011 @ 4:00am 
Kaikki joilla on +2.0 overall K/D, addikaa mut jos haluatte 1v1 tai perustaa klaanin.
Apr 20, 2011 @ 12:27pm 
Mulla oli alussa Nat type:Strict ja heti seuraavana päivänä olikin Open
Apr 16, 2011 @ 4:50am 
3 acta yhessä rundissa moro moro
Nov 12, 2010 @ 5:42am 
ES on hyvää!
Nov 7, 2010 @ 11:06pm 
Sep 16, 2010 @ 2:06am 
addatkaa mut
Aug 11, 2010 @ 9:45am 
Jul 6, 2010 @ 2:05am 
KFC ftw!
Jul 1, 2010 @ 9:49pm 
http://www.whitebux.com/?ref=dpence , tonne tehkää account ja tienatkaa. :)
Jun 23, 2010 @ 8:10am 
onko kukak täsä ägroupissa yhtään anistaa!!!!!!!!!!!
Jun 23, 2010 @ 8:07am 
onko täsä groupissa yhtään naisia
May 27, 2010 @ 7:00am 
I M1xU I @ Xbox Live, add me if you want to ;)
May 16, 2010 @ 9:22am 
Dont Trust Jelpe. it steals ur steam info
May 13, 2010 @ 12:15pm 
Olen nainen, etten sitä naisseuraa kyl etsi =D
May 12, 2010 @ 11:15pm 
Väärä paikka hommata naisseuraa :DD
May 11, 2010 @ 3:36am 
Onks tässä groupissa yhtään naista? =))
May 4, 2010 @ 12:52pm 
Amazing offer from steam and NVIDIA. 3 FREE games of you choise just go to: {LINK REMOVED} and claim your games. <------ Älkää menkö tohon... Joku accountin kalastelu höskä. Ainaki vaikuuttaa sellaselta
May 2, 2010 @ 10:44am 
joinatkee tähä jos haluutte xp
Apr 30, 2010 @ 11:02am 
aika hyvä idis
Apr 30, 2010 @ 10:08am 
Miten ois vappu mega cod party
Apr 29, 2010 @ 4:28am 
Amazing offer from steam and NVIDIA. 3 FREE games of you choise just go to: {LINK REMOVED} and claim your games.
Apr 27, 2010 @ 9:04am 
paljon osaavaa porukkaa
Apr 15, 2010 @ 12:12pm 
lisätkää mut frendi listalle jos haluutte SotA klaaniin, se on vaan suomalaisille ja siellä on tryout
Mar 29, 2010 @ 4:49am 
mro kaikki ketä tulee haastaa mut 1v10 ;D
Mar 27, 2010 @ 9:27am 
mroo vaa kaikille :D mw2 rulezzz!!!
Mar 26, 2010 @ 3:35pm 
moro vaan kaikille :D
Mar 26, 2010 @ 10:03am 
Kyllä v'tuttaa. Sain elämäni ekan nuken muttta en saanu käyttää sitä koska erä loppu. :(
Mar 16, 2010 @ 3:50am 
COD4:MW2 hahahaha olipa hyvä yritys :D tietääkseni se on COD6:MW2
Mar 15, 2010 @ 10:41am 
Älkää missään nimessä kokeilko tota Paulin linkkiä. Vievät sun steam tunnukset!!!
Mar 3, 2010 @ 4:18pm 
oisko klaania johon tarttis sniperiä (muutkin aseet kyllä hoituu :)) voisin tulla "kokeilemaan" ja voitte sitten katsoa riittävätkö taidot klaaniin :D
Feb 23, 2010 @ 3:19pm 
vähä steamin friends list resetoitus
Feb 18, 2010 @ 8:07am 
^7Kou^4Hia kannattaa kysyä lunatik^4.fG nimiselt käyttäjält
Feb 17, 2010 @ 9:31am 
no ite kuulun fG klaaniin
Feb 17, 2010 @ 9:18am 
ei kukaa tietäis klaanii joho vois liittyy