STEAM GROUP
Modern Zombies »-[мz]-«
STEAM GROUP
Modern Zombies »-[мz]-«
1
IN-GAME
2
ONLINE
Founded
April 1, 2010
39 Comments
Jun 29, 2011 @ 11:37am 
gründer von MZ da xD
Nov 12, 2010 @ 11:19pm 
ja.....ich vermiss die einen richtig :(
Nov 11, 2010 @ 9:59am 
Achja. Das waren noch Zeiten. Damals bei MZ. Seufz.
Jun 25, 2010 @ 9:07am 
mann...alle gehen in den urlaub...will auch :(
Jun 24, 2010 @ 11:54am 
Ich bin die nächsten 4 Wochen lang nicht on, weil ich im Urlaub bin. Dannach komm ich wieder ab und zu zoqqen ^^


bb leudln
Jun 13, 2010 @ 10:37pm 
Player of the week is Abbadon the stalker!
Jun 13, 2010 @ 3:51am 
Musikwunsch : Interpret: Giorno Lied :pretending happiness
Jun 12, 2010 @ 9:05am 
achja, und Celldweller - Switchback wäre auch nisch schlecht
Jun 12, 2010 @ 1:32am 
FÜR NANO: Du wolltest doch mal wissen was du für Lieder hinzufügen könntest.: -Bullet For My Valentine - The Last Figh
-Bullet For My Valentine - Your Betrayal
-Linkin Park - One Step Closer
-Silverstein - If You Could See Into My Soul
-Rammstein - Rammlied
-System Of A Down - Papercut
Jun 11, 2010 @ 11:44am 
no problem
Jun 9, 2010 @ 1:18pm 
i know some songs!...but let the bodies hit the floor is from "Drowning Pool"....i think i make the songs this weekend...atm i have no time. thx for the ideas!
Jun 9, 2010 @ 12:24pm 
saliva - let the bodies hit the floor is good
Jun 9, 2010 @ 12:21pm 
and for map hospital
Jun 9, 2010 @ 12:16pm 
some music songs you can do on the admin sound list i hope you will use one:
=the group Nightcore
=escape the fait - the guillotine
=the group Saliva (number 2 d-fox in list is from saliva) they have some good music like them all
=Tune up - ravers fantasy
=linkin park i know you guys like linkin park
=ludacris-move ♥♥♥♥♥ get out the way (we can use it in spawn when everyone is blocking MOVE ♥♥♥♥♥ GET OUT THE WAY xD)

and have a rule suggestion on lila panic revisted there are tubes when there are many players they camp in the tubes i know camping is allowed but the tube camping is annoying.
Jun 6, 2010 @ 8:13pm 
Admin for the first Month are: Chewie and Bastard!!..read the admin help very well guys!!
Jun 6, 2010 @ 8:12pm 
Thomas Andre is new player of the Week! he was realy often on our server! thx
Jun 6, 2010 @ 6:39am 
??
Jun 5, 2010 @ 2:58pm 
ja genau die mein ich
Jun 3, 2010 @ 6:35am 
Neko_Abura meinst du warscheindlich!?....falls du noch ein gutes kennst sag bescheid!
Jun 2, 2010 @ 1:31pm 
Die neuen Maps sind echt gut. Vor allem die Map mit der Bohrinsel
May 24, 2010 @ 8:25pm 
Wir haben neue Maps! lest unsere ankündigungen!
May 24, 2010 @ 8:25pm 
We've got new Maps! pls, read our announcent!
May 9, 2010 @ 5:19am 
Wir haben einen neuen member: Zack
May 9, 2010 @ 3:46am 
Pls lest unsere Ankündigungen!
May 9, 2010 @ 3:46am 
Pls read our announcements!!
May 8, 2010 @ 11:50am 
Pls post your comments in German or English!
Schreibt bitte eure Kommentare in Englisch oder Deutsch!
thx
May 5, 2010 @ 6:02am 
mal ne frage. wie mache ich das kleine mz für den clan tag ??
May 5, 2010 @ 5:53am 
i've changed my name from RC-1340 to Horizon
May 3, 2010 @ 12:51pm 
Today we have a new Member: Alpha Wolf...Welcome :D
May 2, 2010 @ 10:37am 
Pls use our new Clan Tag: »-[мz]-«|
May 2, 2010 @ 6:07am 
Our Member of the Week wear be choose by me every week by two.for the past week is it Paradox!
May 2, 2010 @ 6:01am 
@all: i have changed the settings!...every member in our clan can now invite new members! so you are all request to invite your friends or everybody who search a clan!
Apr 20, 2010 @ 1:25am 
haha beste aktion gestern, hab für 2 mins auf eh server gespielt, das ist das inet abgekackt, und das bese daran war, ich habe in dne 2 mins ne statistik von 20 zu 0 gehabt, loll, so lässt es sich leben, Haha,

viele grüße an alle, erst recht nano( the best):D

lg Avi
Apr 17, 2010 @ 3:35am 
yiha, endlich, endlich zocken wa auf unserem, aber bin trotzdem noch eh, okay
Apr 16, 2010 @ 10:47am 
HELLO
[█۞███████]▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▃▂
▄▅█████████▅▄▃▂
I███████████████████] ☼
...◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤ THIS IS MY PAGE NOW ;)
Apr 15, 2010 @ 10:55pm 
hab ich schon...wird hoffentlich noch dieses wochenende zum zocken eröffnet ;)
Apr 14, 2010 @ 1:57pm 
schön gemacht nano ich versuch mal einen server hinzukriegen ;)
Apr 14, 2010 @ 11:14am 
Guter Aufruf!


Ich werde meine Meinung dazu auf unserer Homepage im Forum äussern und mehr dazu schreiben!

Für etwas haben wir ja jetzt die Homepage :)
Apr 13, 2010 @ 11:32pm 
achso, ich wollte nur sagen, zeigt doch alle mal das ihr aktiv seit, postet was hier, oder auf unser homepage!
MAcht einfach mal was, wir wolllen nen clan sein und keine einfache gruppe! Clan ist wie ein Team, wir müssen uuns verständigen!

Lg Euer avi alias Kpt. öKo