STEAM GROUP
R.I.P SENGIRA SengiraCSS
STEAM GROUP
R.I.P SENGIRA SengiraCSS
0
IN-GAME
2
ONLINE
Founded
January 12, 2011
Location
Denmark 
46 Comments
May 16, 2011 @ 1:18am 
HAHA Sengira gid du stadig var død :D!
Mar 31, 2011 @ 8:22am 
Sengira og MzQ som lavede denne gruppe er bare til grin, ikke andet :)
Mar 1, 2011 @ 12:13pm 
sjovt nok da han lige vågnede tog han hjem og gamede TILGRIN!
Feb 7, 2011 @ 4:57am 
WATAFAK !!!!!!!! kan man komme i koma fordi man skære i sig selv o_O watafak ill try...
Jan 27, 2011 @ 4:32am 
enig med konzation
Jan 22, 2011 @ 1:52pm 
så enig konzation og han er også til lan nu.
Jan 22, 2011 @ 11:05am 
agree.
Jan 20, 2011 @ 9:09am 
agree med konzation!
Jan 19, 2011 @ 5:36am 
det er jo en ♥♥♥♥♥♥♥ hvid løgn... jeg kender slet ikke ham men har lige hørt at han har faked det hele det er langt ude... Skal vi ikke alle bede at han får et handicap så han aldrig kommer til at glemme det her =)
Jan 15, 2011 @ 10:54am 
JAA HAN ER TILBAGE MAN FÙCK JEG ELSKER GUD MAN HAN HAR REDDET HAM!
Jan 15, 2011 @ 10:53am 
kommer han back?
Jan 14, 2011 @ 4:53pm 
ehm. norge bare lige så du ved det, så er der altså 24 timer på et døgn? :-)
Jan 14, 2011 @ 10:37am 
its fake .. :) i talked with him on skype same day :)
Jan 14, 2011 @ 4:57am 
dude, first of all. all this is believeable, -the story, and everyone writes R.I.P
but i don't see any proofs for that he is in coma, the only thing i see is a story written on a computer, just like Spooky. When spooky needed some time to think about stuff he did act like he was his friend "nexenn" and used the words "He is dead" now this made everyone freak out, and write these messages RIP! Then some days after when he's got the time to think, he started uploading a video saying, that he is actually not dead and that he will just be inactive for a while. Look at Spooky now. Some people did care that he was dead, but he wasn't... now this is all forgotten, and nobody is pissed off on Spooky. I think and "I" think that this is the kind of same thing. Just wanted to share my thoughts...
Jan 14, 2011 @ 3:03am 
Drenge ♥♥♥♥ nu om han har faket clips, Det er sku da forfærdeligt at han gjorde som han gjorde og nogle idioter går rundt og siger "Den skide Clip faker er død så kan han lære det" osv, Seriøst Grow up. Det skide trist?
tænk på hans mor ? tror i hun er pisse glad eller hvad? Mig m z q og Jajjii har talt med hans mor, i det tilfælde hvor jeg ringede græd hun !
Seriøst er i klar over hvor svært det er at tale med en grædende mor fordi hendes lille søn ligger i KOMA !!!!

Sengira, du har min respekt, og jeg håber sku at du vågner fra den koma der, det vil sku være et ønske der bliver opfyldt hilsen
0p7ical/axsell1337
Jan 14, 2011 @ 2:34am 
Sker der for de haters med fake clips? Han døde? DET ER JO TRIST SÅ WHATEVER MED FAKE CLIPS! Man brude huske ham som en mate i stedet for en der faker clips..
Jan 13, 2011 @ 12:56pm 
kunne ikke lide dig for fake clips men derfor skal du ikke dø. Kom tilbage please.
Jan 13, 2011 @ 12:56pm 
han er i koma, bare ikke en stor chance for han vågner...
Jan 13, 2011 @ 12:52pm 
ikke for noget drenge, men jeg er lidt i tvivl..
ligger Sengira i koma eller er han død?
alle skriver R.I.P som normalt betyder at man er død, men alle post's siger i at han er i koma, vil bare gerne have en forklaring..
føler med dig mester
Jan 13, 2011 @ 12:47pm 
Jeg hader dig godt nok, men håber du vender tilbage til os
Jan 13, 2011 @ 12:47pm 
R.I.P
Jan 13, 2011 @ 12:23pm 
RIP sengira:'(.
Jan 13, 2011 @ 10:44am 
R.I.P <3
Jan 13, 2011 @ 9:41am 
R.i.p
Jan 13, 2011 @ 9:12am 
Sengira we will miss you ;''(
Kender dig ikke rigtig men jeg håber på det bedste sengira !!!

R.I.P
Jan 13, 2011 @ 5:28am 
Come out of coma Sengira. please. s;
Jan 13, 2011 @ 2:16am 
R.I.P Sengira ♥♥♥♥ det at du ligger i KOMA <(¨_¨)> PÅ et lorte sygehus ligsom dem fra half-life og garrys mod der er i koma og kan ikke styre sinne bevælser ^.-<o

EXSTRA 99%HEADCRAB
jeg kender ikke Sengira, men jeg ved at når man går så langt at man ikke længere vil leve, så er det et kald efter hjælp. Jeg håber at du klarer det, der er ingen der fortjener et dårligt liv, håber du klarer den!

R.I.P
Jan 12, 2011 @ 12:27pm 
synes det er sjovt at han ikke er den første moviemaker der er død efter han har fået bad rep - men når det kommer fra mzq tror jeg sku på det.
Jan 12, 2011 @ 11:42am 
Fik kun skrevet med ham lidt, men jeg syntes stadig det er sørgelig historie. Og jeg vil håbe på det bedste for ham
Jan 12, 2011 @ 11:32am 
R.I.P - I dont know him, but rest in peace :(
Jan 12, 2011 @ 11:20am 
kendte ham ikke, men var vild stor fan af ham <3 Håber han har det godt der hvor han er nu!*;
Jan 12, 2011 @ 11:17am 
Kender ham helder ikk så godt men det mega sørgeligt lad os virkelig håbe at han vågner fra kome. ;(
Jan 12, 2011 @ 11:17am 
- Dislike (i have compassion) ;(
Jan 12, 2011 @ 11:14am 
R.I.P =(((
Jan 12, 2011 @ 10:59am 
jeg kender ham ikke men jeg synes aligevel det sørgeligt R.i.p Sengira himlen vil tage godt imod dig :(
Jan 12, 2011 @ 10:22am 
R.i.p. Sengira.
Jan 12, 2011 @ 9:36am 
Sengira rest in Peace :((((
Jan 12, 2011 @ 8:48am 
- Dislike :/
Jan 12, 2011 @ 7:02am 
Sengira Rest IN PEACE :(
Jan 12, 2011 @ 6:45am 
May Alexander rest in peace,
Jan 12, 2011 @ 5:17am 
rip man :(
Jan 12, 2011 @ 3:54am 
i didn't knew him, but anyway its sad if someone dies :(
Jan 12, 2011 @ 3:41am 
you will never be forgotten my best m8 :'(
Jan 12, 2011 @ 3:29am 
Sengira, i miss ya :'/ Thanks you for helping me!
R.I.P My friend, love you <33

-XplaiiN :'( <3