GROUPE STEAM
The Dutch Republic TDR
GROUPE STEAM
The Dutch Republic TDR
0
DANS UN JEU
6
EN LIGNE
Fondé le
23 février 2010
Lieu
Netherlands 
25 commentaires
26 aout 2010 à 10h01 
I propose an alliance coment if interested
18 juin 2010 à 0h26 
Zal ik het updaten van je groepsprofiel maar doen, je mist heel veel allies en ministers en officiers
23 mai 2010 à 19h41 
As leader of the Irish empire i wish to offer this group and Alliance
11 mai 2010 à 13h15 
Hé kan ik army general 2 zijn? :D
10 mai 2010 à 10h41 
Hey mag ik de raadspensionaris zijn? :)
23 avr. 2010 à 14h28 
hey can i be the minister of finance?
15 avr. 2010 à 14h08 
Hey napoleon neem geen alliancie met hus aub, maar wil je wel

Generals_Empire_Total_War
The Last Romans
The Romas Family

bij je allies voegen?
Ik spreeek je later wel weer :-)

(I give no translation)
11 avr. 2010 à 11h49 
could I be a army general
21 mars 2010 à 18h37 
will you accept an allice with my clan the italian empire
21 mars 2010 à 10h56 
Could i get a rank too
16 mars 2010 à 12h09 
thx for the rank
12 mars 2010 à 6h12 
Good question, let me change it in president
10 mars 2010 à 20h17 
Wait if this is a "Republic" why is there a king?
10 mars 2010 à 13h22 
Oviste ur now Duke of Gelderland.
7 mars 2010 à 7h47 
any rank u want to give to me, but how do i get it?
4 mars 2010 à 10h56 
ah jullie hebben geen kwaad in de zin dus dan beindigen we dat, jullie zijn er duidelijk niet op uit om de steam politiek binnen te dringen dus mijn excuses
3 mars 2010 à 6h43 
al muja je bent prins, en William dit is een gewone groep, het gaat er gewoon toch niet om of je een verzonnen rang hebt of niet?
2 mars 2010 à 6h51 
Waarschuwing: Ik ben echt serieus het is geen onzin!
2 mars 2010 à 0h14 
of Prins van Holland
2 mars 2010 à 0h12 
maak me stadhouder
26 févr. 2010 à 11h19 
Pffhh William staat nergens =) dus doe et lekker toch =)


@Oviste witch rank do u want? imperial senate isn't available anymore



@King francis II i will talk with you in chat about it
26 févr. 2010 à 2h10 
hi everyone, thx for inviting me in ure group, how can i get a rank?
26 févr. 2010 à 0h56 
International politics:

i own the Republic of the Netherlands clan who is regestrated in the Pact of Devision. This meen you can kepp this group but never call yourself the leader of the dutch on steam

ik beheers the republic of the netherlands clan die is regestrireerd in de pact van verdeeltheid. je kan deze groep houden maar dus jezelf nooit de leider van nederland op steam noemen......
25 févr. 2010 à 18h30 
can i be imperial senate and i also want to make an alliance
25 févr. 2010 à 12h54 
When you want a position, come talk to me.