STEAM GROUP
The Legendary 13 Team TL13T
STEAM GROUP
The Legendary 13 Team TL13T
0
IN-GAME
0
ONLINE
Founded
December 1, 2013
Language
French
27 Comments
Jun 13, 2020 @ 2:49am 
to my fellow tl13 gang I hope you are all well! and survived covid 19
Nov 1, 2016 @ 2:48pm 
My time is mostley in PK :)
Oct 30, 2016 @ 2:06am 
my time on coh is 1674 hours plus my time on coh2 is 1669 hours.total for both 3343 hours.
May 8, 2016 @ 4:03am 
i don't know but me yes ^^
May 8, 2016 @ 3:54am 
I just saw that my total time for CoH is 888 hours. Anyone beet that ?
Jan 2, 2016 @ 3:37pm 
happy new year mates
Jan 2, 2016 @ 2:29pm 
bonne année a tous les TL13T !!! Happy new years to the TL13T !!!
Dec 22, 2015 @ 3:34am 
Merry x-mas to all in Team 13. Keep fighting
Dec 31, 2014 @ 8:57am 
car je suis pas un dictateur lol, c'est pas obliger c'est tout.
Dec 31, 2014 @ 2:41am 
et t'attends quoi pour l'imposer ?
Dec 30, 2014 @ 10:56am 
tout simplement que je l'impose pas
Dec 30, 2014 @ 3:10am 
Yann j'aimerai savoir pourquoi on remet pas le fameurc (TL13T) ??
Oct 1, 2014 @ 10:27am 
Panzerwolf's Team insult members of TL13T... but I beaten 9/13 members of panzerwolf's team.
Panzerwolf and Achter refuse to fight vs me in 1vs1. And now, i have a information, Achter is a other account of Panzerwolf, he has 4 accounts omg :-)
Aug 25, 2014 @ 1:01pm 
And what happend in Team 13 ?
Jan 20, 2014 @ 11:27am 
Merci les gars :D Plaisir de vous revoir !!
Dec 30, 2013 @ 12:50am 
ouai Paulopiel est de retour ... :D
Dec 27, 2013 @ 4:42am 
Paulopiel, un ami et équipier de panzerkrieg ! est de RETOUR :)
Dec 14, 2013 @ 3:58pm 
j'annonce que nous avons bientot un nouveau membres qui n'est pas loin d'avoir l'expérience de jeu requis
Dec 5, 2013 @ 2:05pm 
C'est de moi Je vous l'offre Pour The Legendary 13 Team !!!
Dec 5, 2013 @ 2:04pm 
ET voilà l'image ! vous en pensez quoi ? :)
Dec 3, 2013 @ 11:45am 
YEAH LONG LIVE TO THE LEGENDARY 13 TEAM !!!!! :)
Dec 3, 2013 @ 11:43am 
Hey, Guys thank you for creating this group we will have some nice PK-Wars ;)
Dec 1, 2013 @ 12:09pm 
OUAI LONGUE VIE A LA "THE LEGENDERY 13 TEAM" !!!!!!!!!!!!!
Dec 1, 2013 @ 10:58am 
Bon je sais que je joue sur le compte de mon ptit frere mais s'st les VRAI E=MC2 qui l'a créer ;)
Dec 1, 2013 @ 9:15am 
OUAI ENFIN ON A LA TEAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Dec 1, 2013 @ 9:09am 
l'image de profil a été commandée par moi, et E=MC2 s'en occupe (une création personnelle)... vous me direz ce que vous en pensez
Dec 1, 2013 @ 9:08am 
Voilà c'est officiel ! l'Equipe a été créée cet aprem grâce à l'aide du petit frère de E=MC2 que je remercie bcp :)