STEAM GROUP
Torchlight II (HK) 火炬II HK
STEAM GROUP
Torchlight II (HK) 火炬II HK
0
IN-GAME
14
ONLINE
Founded
September 1, 2012
Language
Traditional Chinese
Location
Hong Kong 
36 Comments
Jun 30, 2014 @ 4:49am 
精英难度5及求基友,快来加我吧
Dec 12, 2013 @ 1:06am 
whats'up ~~~~~~~~~~~~~~guys, when i was trying the expert, but is too tragic by slew.
Jul 23, 2013 @ 2:02am 
本人玩法师精英难度,目前17级,有一起玩的加个好友吧
Jul 20, 2013 @ 6:42am 
我是新手,剛玩完了ACT1, 歡迎港澳台玩家ADD我一起玩:)
May 10, 2013 @ 11:07am 
以我所知不兼容 :)
May 3, 2013 @ 4:06am 
請問SynergiesMOD跟中文化MOD兼容嗎?
May 2, 2013 @ 1:08am 
火炬之光 @巴哈姆特討論區
http://forum.gamer.com.tw/B.php?bsn=17162
Apr 16, 2013 @ 10:37am 
不知道什麼時候才能有官方中文版啊?
Mar 18, 2013 @ 1:15am 
今天才知道這個遊戲,希望大家可以找我一起玩遊戲!
Oct 26, 2012 @ 9:09am 
想問玩唔玩到VLAN?因為我FD係玩VLAN.
Oct 22, 2012 @ 8:38am 
2日前加入呢個大家庭 求好友@@
Oct 14, 2012 @ 4:20am 
新手,前来报到。
Oct 5, 2012 @ 5:45pm 
NG ++ Outlander.. 90LVL.. 多多指教
ID = kalas1025 add me in any time
Oct 4, 2012 @ 5:31am 
Oct 3, 2012 @ 6:03am 
NG+ 68 EMBERMAGE
ID:KRATOSHK
Oct 3, 2012 @ 4:49am 
ng+63 outlander id agumon
Oct 2, 2012 @ 12:02pm 
NG+ 70法師
ID :crabpapa
Oct 1, 2012 @ 1:32am 
ID: maimaimiyana
新手玩火法中
Sep 28, 2012 @ 8:30pm 
多多指教 id: jermanso..而在遊戲中
Sep 27, 2012 @ 6:21pm 
請多多指教 id:dahos
Sep 27, 2012 @ 9:40am 
kuenli8426//Mark Li
Sep 27, 2012 @ 7:33am 
香港人"i come in peace! "
一起玩吧
ID: agentalien
Sep 25, 2012 @ 10:21am 
New Game+ 可加:totokwok
我們一般會開Veteran
越級挑戰105LV mapwork 時會開Normal
Sep 24, 2012 @ 10:19pm 
加好友一起玩, ID: elviscth1993
Sep 23, 2012 @ 9:28pm 
請加我, id: 1up1up1
Cannon Engineer , Veteran.
Sep 22, 2012 @ 4:09am 
hi..HK玩家做個FD一齊玩阿..本人是工程師坦
Sep 21, 2012 @ 10:33pm 
大家快點在Runic Account 的網頁內選擇從Steam 帳戶匯入好友吧
Sep 21, 2012 @ 7:39pm 
MACAU
id:dereck
Sep 21, 2012 @ 4:21pm 
MACAU
id: blueorwhite
Sep 21, 2012 @ 9:43am 
YES! id: hereticlam
Sep 21, 2012 @ 4:48am 
有冇香港玩家一齊玩.有請加我
Sep 21, 2012 @ 12:33am 
I still cannot login RunicGames website to create new account :(
Sep 20, 2012 @ 5:45pm 
嘩~官網死到而家,Friend list突然無晒朋友。
Sep 20, 2012 @ 10:54am 
Runic Games : totokwok 謝謝 :)
Sep 15, 2012 @ 12:23am 
To all members, we also have a group for Borderlands 2! please tell your friends who are interested in this game: http://www.48675488.xyz/groups/BorderlandsHK