STEAM GROUP
Team Daimon TDM ~
STEAM GROUP
Team Daimon TDM ~
14
IN-GAME
61
ONLINE
Founded
April 13, 2016
Language
Turkish
Location
Turkey 
140 Comments
Nov 3, 2024 @ 4:31am 
AH LAN
Dec 9, 2023 @ 1:05pm 
bombom
Jul 14, 2023 @ 4:52pm 
ah ulan
Jun 27, 2022 @ 1:33pm 
ah be abi
May 13, 2022 @ 1:01pm 
Vay amk yıllar geçti
Jul 13, 2021 @ 8:15am 
aç aç aç açmayan oç oç oç
Jul 9, 2021 @ 8:09am 
millet öldü amk açana kadar
Mar 26, 2021 @ 6:04pm 
yok mu bi daimonumuz?
Feb 18, 2021 @ 6:36pm 
aga bee
Dec 22, 2020 @ 9:03am 
münür yaşıyosan sv yi aç tekrar mg_faresavaslari
Jun 28, 2020 @ 10:03am 
aga açın artık şunu
Jun 8, 2020 @ 10:31am 
2018 de daimon vardı açsanıza ulannnn
Apr 23, 2020 @ 2:42pm 
Aradan yıllar geçti vay be server yöneticisidim burda
Apr 16, 2020 @ 1:39pm 
SERVERİİ NİYE AÇMIYORSUNU AMQ
Mar 11, 2019 @ 10:26am 
Aşağıda yazılanlardan birisini profilime yazana; bana yazdığının aynısını profiline yazacağım...

+rep good player
+rep good trader
+rep trusted trader
+rep good seller
+rep trusted seller
+rep good key seller
+rep trusted key seller
+rep good skins seller
+rep trusted skins seller
+rep good coins seller
+rep trusted coins seller
+rep best seller
+rep best key seller
+rep best skins seller
+rep best coins seller
+rep nice profile
Mar 1, 2019 @ 5:57am 
Sunucu niye kapandi ya:steamsad:
Jan 13, 2019 @ 9:36am 
Aman aman eski günler özledim bee
-Yorumlari okudum buradan bı çok dostluklar edindik eski günler ne günlerdi bee
Jan 13, 2019 @ 5:35am 
server açın lo
Jan 3, 2019 @ 5:06pm 
Koskaca 48 ayım.. Birçok iyi dost, birçok şey kazandırdı bu Server bana. Sunucuda bir hatam veya size karşı bir kusurum olduysa kusura bakmayın. Öncelikle yetki alan kişilerden sınırsız sözünü tutamadığım için özür dilerim. Uzun lafın kısası, Team Daimon açılmamak üzere kapanmıştır. Emeği geçen herkese teşekkürler.
Dec 18, 2018 @ 8:36am 
Ben Akashi belki hatırlarsınız.MG fare savaşlarını özledik.Sv açında eski tadı olsun... :( (unutulduk be)
Nov 15, 2018 @ 12:04pm 
ben TOZGPOOL YAZDIGI GİBİ HATILAYAN YOKTUR MK
Sep 12, 2018 @ 5:43am 
server açın lan mg fare savşları özledik bu arada ben Hz Bleachy hatıralaanlar varmı
May 31, 2018 @ 8:03am 
Yılımı ve paramı verdiğim tek serverdi
May 16, 2018 @ 11:29am 
:)
May 16, 2018 @ 11:29am 
server açın aq sikerim server bulamıyom
May 4, 2018 @ 6:53am 
İP NE BİLEN VARMI SERVERE NOLDU ????
Apr 20, 2018 @ 8:35am 
ESKİ SERVER YÖNETİCİSİ BURDAAAAAAAAAAAAAA
Jan 27, 2018 @ 6:43am 
beyler sunucu açıldı haberiniz olsun
Jan 26, 2018 @ 7:42am 
daimon yaşıyor mu aminiyüm
Jan 15, 2018 @ 7:43am 
selamın aleyküm
Jan 5, 2018 @ 7:31am 
EKLERMİSİN
Nov 11, 2017 @ 6:57am 
bu arada as
Nov 11, 2017 @ 6:57am 
ya hala açılmadımı sv ne zaman açılcak
Oct 27, 2017 @ 9:41am 
SA
Oct 14, 2017 @ 11:02am 
ip ne
Oct 12, 2017 @ 12:19pm 
ip ne
Sep 12, 2017 @ 12:34pm 
:)
Sep 12, 2017 @ 11:09am 
Uzun bir ara ile tekrar geleceğiz demek.Yazın olması üzdü :( Ama açılması yeter
Sep 12, 2017 @ 10:56am 
Seneye yazın tekrar açıcağız :)
Sep 12, 2017 @ 4:48am 
Sv kapandı mı lan hay olm ne güzeldi ya akashi makashi takashi vardı supreme olamadan sv kapandı hay amk umarım geri açılır
Sep 12, 2017 @ 1:05am 
Umarım Lastçım.Bende sizin kadar özledim.Adam akıllı server yok ki girelim :( Yeniden görme dileğiyle xD
Sep 11, 2017 @ 2:15pm 
Daimon'u bende özledim ha seneye açıcaz geri inşallah :D
Sep 4, 2017 @ 1:09pm 
server açılırsa ilk benim haberim olsun özledim garibanı
Aug 31, 2017 @ 12:52pm 
Peki.
Aug 31, 2017 @ 12:47pm 
Hayır, ilerleyen günlerde açılacak.
Aug 31, 2017 @ 12:24pm 
+Hz Suspectre Bana şöyle dendi : Server birdaha açılamayacaktır.Sebebi IP'sinin değişmesidir denmişti.Doğru mudur ?
Aug 31, 2017 @ 11:58am 
tüh ya şimdi ben hangi sw ye giricem ben hep buraya girerek zaman geçiriyodum şimdi her girdiğimde sadece rek atmak zorunda kalıyom çünkü yapcak bişey yok doğru düzgün neyse artık işallah açılır ilerde en azından
Aug 31, 2017 @ 10:51am 
Server ilerleyen dönemlerde açılacaktır.
Aug 29, 2017 @ 1:57pm 
+Pikachu maalesef evet.Server kapandı.Geri açılamaz çünkü IP'si artık değişti.(<--Diye biliyorum kesin değil)
Aug 29, 2017 @ 5:52am 
ALOO CEVAP VERİN SW Mİ KAPANDI YOKSA AÇILICAKMI