STEAM GROUP
Borderlands (Denmark) BL-DK
STEAM GROUP
Borderlands (Denmark) BL-DK
0
IN-GAME
2
ONLINE
Founded
October 23, 2009
44 Comments
Dec 27, 2014 @ 1:48pm 
nogen friske :)? add gerne.. KUN PC! har alle dlc pakkerne :)!
Dec 13, 2014 @ 1:34pm 
Hey, gays, help me pls. My problem on screen http://screenshotcapture.net/image_081.png/
Dec 13, 2014 @ 1:34pm 
Hey, gays, help me pls. My problem on screen http://screenshotcapture.net/image_081.png/
Aug 17, 2012 @ 6:37pm 
hej er ny her, har købt 2'eren og leder efter nogen der gider game lidt borderlands 1 eftersom jeg ikke rigtig gider bf3 osv. har lvl 69 soldier så hvis i er friske så sig til :D
Aug 12, 2012 @ 2:16am 
hvor mange har købt 2'eren??
Feb 10, 2012 @ 4:35am 
♥♥♥♥♥♥ jeg glæder mig til borderlands 2!!
Aug 1, 2011 @ 10:59pm 
nogen der ved hvordan man kan bruge backupen uden at bruge save filen?
Aug 21, 2010 @ 3:58am 
håber der kommer nye våben, i stedet for kun makeover af monstrene
Aug 20, 2010 @ 11:53am 
Ahhh, ny DLC til september! - Claptrap's New Robot Revolution
Apr 28, 2010 @ 8:25am 
den nye dlc er kommet :D
Apr 15, 2010 @ 3:11pm 
Hejsa, vil gerne spille sammen med nogen fast personer, Pm mig tak ^^
Apr 7, 2010 @ 3:23am 
Fik det lige her i weekenden:) Indtil videre er det jo bare epic:) Er der nogen der ved om man kan spille noget ordentligt pvp i det? Fandt den der arena lige i starten, men kunne forestille mig at man til sidst bare smadrer hinanden alt for hurtigt til at det er sjovt?
Feb 4, 2010 @ 8:19am 
Hej uhhh jaaah haha Nogen der vil spille pm mig :D!
Jan 31, 2010 @ 1:14am 
Hej,

Nogen der ved hvornår den næste dlc med højere levels udkommer?

Gamespy: MisterZipangu
Jan 17, 2010 @ 10:53am 
Nogen der vil spille Borderlands?

Steam - Mads757

Gamespy - Mulle0905
Dec 26, 2009 @ 2:27am 
Fik lige spillet juleaften ;) Dog udenfor steam.. Men det er fedt (:
Dec 22, 2009 @ 6:14am 
Jeg hoppede lige med i gruppen her ;).
Dec 11, 2009 @ 5:24am 
lol.. level 25 Soldier Gennemført.. Alene xD Har leveled idag :D lvl 37 nu :D
Dec 10, 2009 @ 1:39am 
Ja så er den nye Borderlands DLC ude og jeg købte den på slaget hvor den kom ud så jeg er glag :)
Dec 1, 2009 @ 10:53am 
haha borderlands er lige gennem ført med lvl 34 siren nu mangler jeg bare at få hende op i lvl 50 :)
Nov 25, 2009 @ 5:15am 
hej er lvl 26 siren er der nogen der vil booste mig :)
Nov 3, 2009 @ 10:17am 
nægter at tro på du har klaret borderlands som kun lvl 38. kom tilbage når du har klaret ALLE missioner i 2nd playthrough.
Nov 3, 2009 @ 7:22am 
Så er Borderlands gennemført

Med berserker level 38 :D
Nov 3, 2009 @ 6:33am 
add nisse05 på gameranger .
Nov 2, 2009 @ 6:43am 
id : IAmAngerfist lvl 44 hunter
Nov 1, 2009 @ 3:43pm 
mit nick på gameranger er "Twix" er pt lvl.24
Oct 31, 2009 @ 4:16pm 
borderlands er alt for nice
Oct 31, 2009 @ 4:16pm 
Allesammen. Gå ind på gameranger.com lav en account

Add mig "QcK" og andre fra gruppen. Så kan vi nemt spille sammen.
Oct 30, 2009 @ 3:36am 
Nogle der ved hvornår det kommer ud ?

Vis i ved. Skriv lige pls ! Glæder mig fandme

:D Add mig vis vi skal spille noget Co-oP
Oct 29, 2009 @ 4:41pm 
20 minutter tilbage :P så skulle det lige være at steam kom med en lam undskyldning og udskyder lortet xD
Oct 29, 2009 @ 3:27pm 
Ja vi er da klar. Vi mangler bare at... TILFØJE HINANDEN O_o *Lol xD*
Oct 29, 2009 @ 2:05pm 
Så sker det kl. 1 i aften, er i klar? :D
Oct 29, 2009 @ 1:43pm 
Jamen vi har da altid plads til flere danskere :-)
Oct 29, 2009 @ 12:35pm 
Håber på i har plads til en ekstra dansk spiller :) Hejsa folkens.
Oct 29, 2009 @ 11:51am 
Jeg skal så i skole imorgen. begynder på det når jeg kommer hjem~
Oct 29, 2009 @ 11:47am 
hey gutter, jeg skriver her for at se om nogle ville spille sammen her når det unlocker :P

Jeg har forberedt mig til borderlands med port forwarding så jeg kan host server.

Så hvis i er interesserede kan i bare add mig til friend eller skrive en besked og så finder vi ud af noget. ;)
Oct 29, 2009 @ 10:32am 
håber jeg kan holde mig vågen.
Oct 29, 2009 @ 9:40am 
Glæder mig sygt meget til at kunne spille borderlands her i nat, når den udkommer. Selvfølgelig vil der sikkert gå halv til en time, men ved det ik præcist, pga jeg er vandt til sådan noget med andre spil.
Også skal der bare games noget Borderlands her I nat, hah xD
Oct 27, 2009 @ 2:46pm 
Ja men sådan er livet jo :-)
Oct 27, 2009 @ 2:11pm 
ikke fair vi skal vente til fredag mens alle vore amerikanske venner sidder og spiller det nu >_> stoopid release dates..
Oct 27, 2009 @ 1:39pm 
Altså nu? Haha ved ikke skal også spille med en anden ven ved release date men det finder vi nok ud af :-)
Oct 27, 2009 @ 1:22pm 
Nogen der vil "teame" op ? :P
Oct 27, 2009 @ 6:06am 
Du er ikke den eneste :) Glæder mig også
Oct 26, 2009 @ 1:49pm 
"kan ikke sidde stille" jeg glæder mig! xD