STEAM-RYHMÄ
Coolbasic CB
STEAM-RYHMÄ
Coolbasic CB
1
PELISSÄ
18
PAIKALLA
Perustettu
7. elokuuta 2007
Sijainti
Finland 
Tietoa: Coolbasic

Coolbasic -käyttäjien ryhmä.

Homepage[www.coolbasic.com]
Forum[www.coolbasic.com]
SUOSITUT KESKUSTELUT
VIIMEAIKAISET ILMOITUKSET
Killing Floor -pelejä
Kuinka paasen mukaan?
10 kommenttia
3.4.2016 klo 3.05 
Lisätkääs mut kaveriks!
17.10.2011 klo 10.41 
TF2 anyone? postasin foorumeillekkin asiasta
25.11.2010 klo 4.07 
Lisäilkääs mua kaveriksi vaikka jos ei ole :)
28.7.2010 klo 5.30 
Kellään kiinnostusta Alien Swarmin pelaamiseen?
30.5.2010 klo 4.47 
Haluaisiko kukaan OpenTTD matsia? Voisin hostata, kun se ei vie paljoa kaistaa.
6.3.2010 klo 10.51 
Täältä ainakin löytyy yksi TF2 pelaaja.
1
PELISSÄ
18
PAIKALLA
0 KESKUSTELUSSA
Keskusteluun
Perustettu
7. elokuuta 2007
Sijainti
Finland