STEAM GROUP
Danmark Players [DK]
STEAM GROUP
Danmark Players [DK]
4
IN-GAME
25
ONLINE
Founded
August 23, 2009
Location
Denmark 
46 Comments
Sep 27, 2023 @ 2:33am 
hey
Jun 20, 2020 @ 2:53pm 
Hallo:a1:
Mar 20, 2016 @ 1:11pm 
Hello, i'm a modder on gta5 (ps3) i sell level and money over mobile pay (level 1333 and 100.000.000 dollars for 15 euro // 100 kr.
add me on ps3 name: nullermand-0957
Apr 20, 2015 @ 7:51am 
For GTA V [PC] 25+ spillere.
Vi er en halv snes Rockstar GTA V spillere, så hvis nogen mangler ligesinnede så find os:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/evil_petting_zoo
Nov 30, 2014 @ 7:06am 
hej hej
Nov 30, 2014 @ 7:06am 
hej hej
Jan 3, 2014 @ 10:07am 
Nogle friske Warframe spillere?? :)
Jan 1, 2014 @ 7:14am 
Godt nytår allesammen! :3
Mar 30, 2013 @ 1:22pm 
Dear Steam User,
Now is our birthday and we offer our gifts for this occasion , Our
company offers you a game of your choice : {LINK REMOVED}
Reminder : You Need One Game In Your Steam Account To Acess Our Activity And Get Your Free Game Now !
Feb 12, 2013 @ 12:37am 
hey spiller i cod mw3 / call of duty moden warfar 3 ?
Nov 10, 2012 @ 4:44am 
[DK] Real Zone Gaming < www.RealZoneGaming.dk>
Join 93.90.4.167:27015
FFA - 32 slots
Jul 2, 2012 @ 11:54am 
ALL JOIN MY GROUP ATHENE LIVE AND LET US SUPPORT ATHENE TOGETHER!
Feb 27, 2012 @ 11:04am 
Hej. Hvis der er nogen der er interesseret i en -50% og -33% rabatkupon på Valve produkter kan I skrive til mig. Jeg har to der udløber den første marts og får dem ikke selv brugt. Kvit og frit - først til mølle:)
Feb 18, 2012 @ 3:18am 
hej
Jan 10, 2012 @ 11:34am 
Join os her :

[DK] Jailbananerne | 46.4.84.176:27615
Dec 6, 2011 @ 1:13pm 
plz join min gruppe WHDK!

-tror snart vores css server kommer op at køre!

-er i gang med en hjemmeside

join det bliver sind syg fedt
Oct 22, 2011 @ 5:10am 
Hey alle!
Hvis i er vilde med gaming, så tjek http://ML2.dk ud!
Vi er Danmarks fedeste Gaming & Sparetime Community, og vi gør alt for at vores brugere er glade og tilfredse!

Vi afholder ofte konkurrencer hvor der er mulighed for at vinde fede spil, eller andre awesome ting, så tjek vores forum på http//forum.ML2.dk , for mere info om hvordan du tilmelder dig.

ML2.dk er selvfølgelig 100% gratis og 100% reklamefri!

Vi ses på serverne! :)
Aug 2, 2011 @ 10:17am 
Prøv " Dead Cells [DK] Jailbreak | Billig Admin | "
87.73.131.146:27028
Aug 2, 2011 @ 10:17am 
Prøv " Dead Cells [DK] Jailbreak | Billig Admin | "
87.73.131.146:27028
Jun 17, 2011 @ 4:56am 
Alle Danskere er velkommen til at spille på Tumles nye CSS Jail server 108.61.253.57:27015 Håber at nogle gider spille lidt, da vi lige har startet Tumle op igen.. Go Weekend allesammen
Feb 27, 2011 @ 4:37am 
HTTP:/STEELSERIES.COM/10?CODE=NFIAX4B9 diltag og vind steelseries gaming gear :D
Oct 27, 2010 @ 5:29am 
Hej Alle sammen join den bedste surf_ski 2 server IP:89.238.160.32'


Exebased...
Sep 24, 2010 @ 6:03am 
Super! ;)
Sep 24, 2010 @ 12:16am 
Cool gruppe! - Søger danske venner! Bare ansøg mig.
Aug 25, 2010 @ 5:16am 
Haha, okay :D
Aug 23, 2010 @ 10:03am 
Rettelse:
jeg spiller alt andet end GMod og MW2 lige nu :<
Aug 23, 2010 @ 6:35am 
Inviter jeres danske venner! Kom nu! :).
Jun 28, 2010 @ 4:45am 
GMod og MW2 for tiden :3
May 12, 2010 @ 12:37pm 
Jeg spiller for det meste CSS. :'D
Apr 29, 2010 @ 6:01am 
hej jeg er ny her, hvad for nogen spil spiller I?
Apr 13, 2010 @ 10:12am 
dont push the link with MUSTAFA PL its a HACK/VIRUS it will reset your steam account
Apr 13, 2010 @ 10:07am 
lad være med at trykke på link med Mustafar PL det er en hack/virus
Apr 13, 2010 @ 6:42am 
Amazing offer from steam and NVIDIA. 3 FREE games of you choise just go to: {LINK REMOVED} and claim your games.
Apr 12, 2010 @ 6:14am 
I kender nok den nye steam client beta ikke? Der er et nyt fedt skin til det. det kan downloades her: http://www.mediafire.com/?jboygymymly
Apr 6, 2010 @ 10:10am 
Kom Nu Danmark Jeg ved der er nogle her der spiller battlefieldheroes !!!Jer der gør kan Join min battlefieldheroes gruppe ;P så vi kan blive mange.! find den HER !!! http://www.48675488.xyz/groups/BF_Heroes Kom nu danmark :)
Apr 6, 2010 @ 5:05am 
hvis der er nogle børn der vil være med i en day of defeat soursce clan så sig det til mig og hvis du vil få noget avide om clanen så sig det også til mig og det er fra 7-15 å´rig børn!!! hilsen alex og de andre fra dods pro for dk (=
Feb 14, 2010 @ 7:28am 
hvis der er nogen dre mangler en klan, så bare skriv på min profil, og så skal vi nok finde ud af noget... Clan: [CssR]
Dec 31, 2009 @ 1:22pm 
hvad for nogle server har i ??i hvad for et spil ??? ">>>>>>>>> godt <<<<<<>>>>>>nytår<<<<<<<<<"
Nov 15, 2009 @ 5:11am 
Nogle der er friske på noget Modern Warfare 2? :)
Nov 6, 2009 @ 4:48am 
Måske (;
Oct 29, 2009 @ 10:23am 
kan i få css servere?
Oct 3, 2009 @ 12:19pm 
hey hvad så alle danskere?
Sep 2, 2009 @ 10:39am 
Invitér alle jeres danske venner! :)