STEAM GROUP
Gaming.cat - La comunitat en català d'aficionats als videojocs Gaming.cat
STEAM GROUP
Gaming.cat - La comunitat en català d'aficionats als videojocs Gaming.cat
7
IN-GAME
37
ONLINE
Founded
January 11, 2014
41 Comments
Apr 11, 2025 @ 1:21pm 
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤฅ^•ﻌ•^ฅ
ㅤㅤㅤgroup of CAT games :happykitty: :Lunar_Tear:
https://www.48675488.xyz/groups/Cats_kitty
ㅤㅤㅤㅤㅤfor cat lovers) ❤
Nov 3, 2024 @ 4:16am 
Bon dia companys! Mireu el pin amb les direccións dels servidors! Per aqui encara no controlem tota l'activitat, temps al temps
Feb 29, 2024 @ 9:15am 
Hola macus i maques, soc nou per aqui. Si algu vol jugar :)
Jan 4, 2024 @ 9:15am 
Bones! Sóc bastant nova per aquí. Recomanacions de jocs que us agradin molt? <3
Nov 29, 2023 @ 8:03am 
La veritat és que passam poc per aquí, solem ser més a Discord: https://www.gaming.cat/comunitat/discord/
Nov 2, 2023 @ 4:09pm 
Bones, algú amb el Doom 2016 ?
Aug 5, 2023 @ 5:09pm 
Booooooooooooooona nit!
Jan 12, 2023 @ 10:51am 
Primer comentari del 2023! (i pel que veig del 2022 també..):steammocking:
Jan 5, 2021 @ 4:16am 
Provant això dels grups de Steam. Bon dia des de Girona!
Mar 16, 2020 @ 1:12am 
bones sooc nova per aqui algu que vulgui jugar que m obri !!!
Jan 26, 2020 @ 11:48pm 
Bon dia!!!
Sep 28, 2019 @ 12:31pm 
Bones!
Aug 9, 2019 @ 12:21pm 
༼ つ ͠° ͟ ͟ʖ ͡° ༽つ
May 12, 2019 @ 2:39am 
Hola :D
May 31, 2017 @ 1:33am 
Hola gent sóc el Josep, que s'ha unit fa un moment al telegram del gaming.cat, que ho sapigueu ;)
Mar 29, 2017 @ 1:58pm 
Bones
Mar 29, 2017 @ 5:45am 
Salut!
Dec 27, 2016 @ 10:39am 
Bones a tots! :imachamp:
Dec 5, 2016 @ 9:47am 
Bones a tothom :ily:
Oct 19, 2016 @ 10:38am 
Bona tarda!
Jul 19, 2016 @ 10:55am 
Ah, o es poden subscriure als fils de discussió? Interessant!
Apr 17, 2016 @ 9:46am 
Molt bones, segur que ja em coneixareu, soc en manelfdez0 al minecraft, salutacions ;)
Nov 29, 2015 @ 10:03am 
Ei uns quants estem al tf2 algú s'apunta?
Sep 19, 2015 @ 9:14am 
Molt bones! Encantat!
Sep 15, 2015 @ 8:24am 
Bones a tots i totes.
Acabo de entrar a la comunitat i estic bastant content d'haver robat una comunitat de gamers catalans encara que ja estigui en un regiment(clan) català de mount & blade: Napoleonic Wars, si hi ha algú que tingui aquest joc o estigui interessat en participar en el nostre regiment em podeu afegir a Steam.

PD: Tenim TS propi i som molts catalans que ens ho passem molt be jugant a aquet joc.:steamhappy:
Sep 13, 2015 @ 5:01am 
Hola, sóc el de la contrasenya perduda del facebook xD a quins jocs jugueu per steam?
Sep 8, 2015 @ 6:12am 
Hola,
Sóm una nova companyia indie formada per 2 persones, amb el nostre primer joc, Alchemic Jousts, actualment al Greenlight: http://www.48675488.xyz/sharedfiles/filedetails/?id=493823652

És un joc 2D d’estratègia en temps real, que pretenem treure també en català (tot i que al llistat del greenlight no permet escollir la opció). Ens ajudaria si el podeu mirar i votar "sí" en cas que us agradi.

Gracies!
Jul 28, 2015 @ 4:28am 
Hola soc nou amb aquest grup!!
May 13, 2015 @ 6:58am 
Hola a tothom!
Que xul·lo un grup de gamers catalans :)
May 1, 2015 @ 1:05pm 
Hola a tots!
Apr 6, 2015 @ 11:09am 
Benvinguts als nous!
Apr 5, 2015 @ 5:38am 
Un que s'apunta al grup ^^
Jan 5, 2015 @ 6:41am 
hocla
Dec 3, 2014 @ 2:13am 
La cosa està una mica paradeta, eh?
Aug 28, 2014 @ 2:45am 
Preparats per a una temporada nova de partides comunitàries? :)
May 15, 2014 @ 6:53am 
Hola hola
Feb 2, 2014 @ 7:01am 
ieie! bones
Jan 31, 2014 @ 5:01am 
asdflgkhjkl!
Jan 12, 2014 @ 1:30am 
15 membres en 24 h! No està malament!
Jan 11, 2014 @ 6:42am 
He convidat a bastanta gent! Aviam si té èxit!
Jan 11, 2014 @ 2:48am 
A veure si el grup té èxit!