Comments
Feb 3, 2013 @ 5:27pm 
+rep
Jan 13, 2013 @ 5:55am 
+REP Super Fast!!
Nov 3, 2012 @ 10:59am 
+ rep, fast trader.
Nov 3, 2012 @ 10:36am 
++rep! awesome trader!
Nov 3, 2012 @ 3:38am 
++rep! Excellent trader.
Oct 29, 2012 @ 11:40am 
+ rep! fast and polite trader!
Oct 29, 2012 @ 10:56am 
Smooth trade. :) +REP
Sep 29, 2012 @ 9:58pm 
+rep quick and good trade.
Sep 29, 2012 @ 7:15pm 
Good Trader. Was quick & efficient. Recommended + Rep
Sep 15, 2012 @ 1:37pm 
+ rep fast,good and... old =D.
Sep 14, 2012 @ 6:09am 
+rep . Extremely good trader
Sep 8, 2012 @ 5:46am 
+rep quick and fair priced trader :)
Aug 19, 2012 @ 5:21pm 
+Rep, Qiuck trade with low bloodshead
Aug 8, 2012 @ 7:21am 
+Rep friendly trader
Jul 24, 2012 @ 7:32pm 
+rep
Jun 29, 2012 @ 5:21am 
GOOD man +REP
Feb 18, 2012 @ 8:24pm 
ジ・Oいいよジ・Oうn
Jan 21, 2012 @ 10:13pm 
いや~ん、去年のコメント今気づいた!今年もよろしく。
Jan 21, 2012 @ 11:22am 
nice trade +rep
Jan 21, 2012 @ 9:19am 
サーバー建てるにあたっていろいろ教えてもらえてほんとに助かりました!
Jan 7, 2012 @ 6:28am 
どもどもよろしくです
Jan 7, 2012 @ 5:34am 
デモ勝てねえ!よろしく!
Jan 6, 2012 @ 10:32am 
\(゚ω゚)/よろりー
Jan 2, 2012 @ 11:33am 
Great trader.
Dec 30, 2011 @ 10:14am 
+rep good trader
Nov 26, 2011 @ 12:10pm 
Congrats for your sandvich =)
Oct 26, 2011 @ 12:35pm 
先日はありがとうございました!今後ともよろしくお願いします。
Oct 24, 2011 @ 1:04pm 
ハロウィン鯖ありがとうございます。おかげでハロウィン実績すべて取れました!
Oct 23, 2011 @ 12:41pm 
いやぁ~ありがとうございました!
Oct 16, 2011 @ 11:02am 
ぶりぶりねこまんま!
Oct 5, 2011 @ 5:47am 
You're a really nice and amazing person. When my collection became harder, you came and say "hello, I want to help you". I don't know you and you don't know me, but many many many thanks for giving me the courage to try to complete my collection.
Stay as you are, you're really a wonderful person. Many thanks
Sep 15, 2011 @ 1:05pm 
先程はお邪魔しました。また遊んでください。
Sep 2, 2011 @ 8:49am 
おおーよかったねーまた遊ぼうずー
Aug 31, 2011 @ 7:19pm 
おかげさまでサウンドループ直りました!やる気出てきた!!
Aug 24, 2011 @ 1:04am 
いいえ、オールドタイプです('D')/♞
Aug 23, 2011 @ 9:39pm 
さすが高機動型ザク2000時間も戦闘に絶えたとわ・・・
やはり中の人は!?...NTなのか!
Aug 7, 2011 @ 9:31am 
2000時間!すげー!!
Jul 2, 2011 @ 2:28pm 
昨日はどうもです。メディックをなのに死にすぎました。またお会いした時に宜しくです。
Jul 2, 2011 @ 1:29pm 
yeah
Jun 28, 2011 @ 8:50pm 
フレ登録ありがとうござます。 昨日は下手ソルやってごめんね
Jun 20, 2011 @ 3:28pm 
フレンド登録ありがとうございます またよろです
Apr 25, 2011 @ 7:03am 
これからもユーバかけたり、かけられたりするんでよろしくですー
Apr 13, 2011 @ 6:06am 
ようやくバグつぶしに成功したみたい
Mar 26, 2011 @ 9:13am 
many many thx T_T;;
Mar 26, 2011 @ 3:13am 
Only IDEL? Oh... I'll be waiting for you...
Mar 16, 2011 @ 9:54pm 
いえいえこちらこそよろしくです
Mar 16, 2011 @ 9:31pm 
フレンド登録ありがとうございました!よろしくです!
Mar 6, 2011 @ 7:45pm 
ムズかしいですね
Mar 4, 2011 @ 8:57am 
実績解除すごいねぇ。私まだ半分もとれてないよ。。
雪だらけのMAPすごく綺麗。遊んでみたいなぁ♬
Mar 3, 2011 @ 10:09pm 
サッカーが得意な人や観戦が好きな人は、TF2適性が高いと思うの。そうでない人は・・・、空気嫁w