Otto
#2017
:skul:
:skul:
Currently Offline
May 20 @ 12:47am 
Idag e det internationella var -snäll-mot -en -utvecklingstörd-Dagen. Så skriv till en Efterbliven vän som jag just gjorde. Det värmer. Det spelar ingen roll om du slickar på lyktstolpar, ligger med djur eller ibland skiter ner dig. Fortsätt kämpa vännen. Du är speciell
Apr 15 @ 5:08am 
+rep nice guy:steamthis:
Apr 13 @ 9:45am 
du BASTARD
Feb 11 @ 7:39am 
vem fan är [email protected]?
Feb 6 @ 12:59pm 
snark!
rep for rep❤️