Comments
Dec 26, 2017 @ 3:27am 
*BEEP BEEP* Card sets delivery :3 - Have a lovely day! <3 ^.^
Dec 20, 2017 @ 1:21pm 
-rep p90 silver
Dec 20, 2017 @ 1:07pm 
bizim takim da ki oc yuzunden rank atladim hakkinizi helal edin
+rep
Jun 4, 2017 @ 12:28pm 
bıç ver bıç
Apr 27, 2017 @ 4:23am 
▬▬▬.◙.▬▬▬
═▂▄▄▓▄▄▂
◢◤ █▀▀████▄▄▄▄◢◤
█▄ █ █▄ ███▀▀▀▀▀▀▀╬
◥█████◤
══╩══╩══
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬☻/ Naber La .....
╬═╬/▌
╬═╬/ \
Oct 22, 2016 @ 2:30am 
only camp with awp -rep
Sep 14, 2016 @ 4:51pm 
@SKOPEC Thnx bro :claugh:
Sep 14, 2016 @ 4:30pm 
♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ playing whis only SCAR and P90 ♥♥♥♥♥♥♥ noob
Jul 2, 2016 @ 6:50pm 
hacker please all report
Jun 2, 2016 @ 3:57am 
+rep . Asgari ücretin 950tl olduğu ülkemizde hiç bir mouse,kulaklık ve klavye 400tl etmez.
... ve devamı
Jan 30, 2016 @ 2:34pm 
Şu anda Çevrimdışı
Son Çevrimiçi 27 gün önce
Dec 2, 2015 @ 1:24pm 
senide keserim yavrum karambitim ucunu sen al gerisini barış alsın :)
Oct 29, 2015 @ 4:20am 
. Asgari ücretin 950tl olduğu ülkemizde hiç bir mouse,kulaklık ve klavye 400tl etmez.
. Yerli soygunculara paranızı kaptırmayın. Amazondan vs. araştırın yarı fiyatına alın.
. Yarın bir gün problem yaşarsanızda "Müşteri Memnuniyeti" diye bir kavramın var olduğunu, "garanti" ve "teknik servis" kelimelerinin içinin ne kadar dolu olduğunu öğrenin.
. Fpsde veya Rtsde hiç bir oyunda en kral ekipmanı alarak profesyonel olamazsınız. Pratik yaparak olursunuz.


barış bu yazdıklarınla burda harcanıyon ya öğretim ya siyaset seni cs kesmes ama ben keserim karambitimle :)
Oct 3, 2015 @ 9:01am 
Totally ♥♥♥♥ player, griefer.
you n1 rly, pro player ! GJ !
Jul 16, 2015 @ 6:02am 
p90 not a player, Learn to play dude
May 30, 2015 @ 3:20am 
♥♥♥♥♥♥♥ p90 ♥♥♥♥♥♥ l2p or die ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Mar 28, 2015 @ 1:33pm 
вιr çoçυĸ вιlɢιѕιyαrıɴdα oyɴαrĸeɴ вυ yαzıyı ɢörмüş нιç ĸαғαѕıɴα тαĸмαмış ve З ѕααт ѕoɴrα rυнlαr тαrαғıɴdαɴ вıçαĸlαɴмış ve нιç вιyerιɴdeɴ ĸαɴ αĸмαмış evιɴde ѕαdece вιr odαdα şυ ѕeѕ çıĸıyorмυş ''ι̇ɴαɴмαyαɴlαr α ι̇вreт olѕυɴ'' ѕeɴde ι̇ɴαɴмαѕѕαɴ З ѕααт ι̇çerι̇ѕι̇ɴde rυнlαrı ɢöreвιlιrѕιɴz вυɴυ нer 20 yorυмυɴ αlтıɴα 3 ĸez yαpışтır yoĸѕα З ѕααт ιçerιѕιɴde rυнlαrı ɢöreceĸѕιɴ [αrĸαdαѕlαr yαzмαĸ zorυɴdαydım]
:csgohelmet:
Dec 31, 2014 @ 5:00am 
LOL hes bad.... his score on csgo 1.15.5 :DDDD
Sep 29, 2014 @ 12:52pm 
bazı ismini burada acıklamak istemediğim arkadaşlar oyunlara girerken yaldanda olsa invite atmaz olmuslar toto bas ayrı oynuyor...
Jun 23, 2014 @ 1:09am 
Steam bile anladı senin yumuşak olduğunu :) Bknz. Summer Sale 2014 - PINK TEAM ;D
May 17, 2014 @ 6:45am 
_____
|........|
|...^.^.|
}--o....}-o
_......_
U'vE BeEn ♥♥♥♥♥ by ShiSh sHiShͭͫ!
sHiSh tHat Sh!t to your friend or Dalai Lama dies!
mAkE UrseLf UrseFul !
Apr 23, 2014 @ 5:24am 
hile yapmadığın oyun kaldımı? :tradingcard:
Apr 20, 2014 @ 3:34am 
sabıkalı adam
Apr 20, 2014 @ 2:09am 
:claugh: İftira Atma lan
Apr 19, 2014 @ 10:37am 
hayatımda gördüğüm en fazla hile yapan adam :mac:
Mar 21, 2014 @ 5:27pm 
Adam Kral ya :)
Dec 30, 2013 @ 1:50pm 
★˛˚˛*˛°.˛*.˛°˛.*★˚˛*˛°.˛*.˛°˛.*★Merry*★* 。*˛.˛°.˛*.˛°˛.˛°.˛*.˛°˛.˛°.˛*.˛°˛.˛
˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛.*.★* Christmas*★ 。*˛°.˛*.˛°˛.˛°.˛*.˛°˛.˛°.˛*
˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____.♥ ♥ ˛* and˛*˛°.˛*.˛°˛.˛°.˛*.˛°˛.˛°.˛*.˛°˛.
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛* Happy New Year*˛°.˛*.˛°˛.˛°.*
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
Sep 4, 2013 @ 11:11am 
hileci göt
Aug 19, 2013 @ 5:38am 
?niye hile yapin
Aug 7, 2013 @ 7:44am 
Thnx !.. :)
Aug 7, 2013 @ 7:41am 
YOU CHEATER!!!!♥♥♥♥♥♥ NOOB!!!
Jun 17, 2013 @ 12:07pm 
usta seni ekledim dhye yazan chamursundur ins
Apr 26, 2013 @ 4:23am 
helaal güzel laf
Apr 5, 2013 @ 7:21am 
:D:D:D:D Süper slogan abi :D Liseliler kurtarır bizi :D
Jan 20, 2013 @ 11:43am 
Büyüksün Baskan ;-D
Jan 2, 2013 @ 3:12am 
Yakında gün düzenlemeyede başlar bu :))))))))))
Dec 14, 2012 @ 3:17am 
Çamurdun HAMUR oldun lan. totoşşŞŞŞ
Nov 6, 2012 @ 5:24am 
Hey there i was wondering if you would liek to trade Trine 2 for Payday the Heist
Sep 29, 2012 @ 7:29pm 
Tarzan agazlu
Aug 23, 2012 @ 8:07am 
Yaslı kurt ...
Aug 22, 2012 @ 9:00am 
Kahveye Kocaeline geliyorum haberin olsun (zaa)
Jul 17, 2012 @ 4:47pm 
Kusura bakma Barış , görev için duvarın lazım :D
Jul 16, 2012 @ 12:22am 
hahahahhahaha misketmi oynuyon kardeşşşş miskette oynasan onda bile üterim seni :))))))))))))))
Jul 16, 2012 @ 12:05am 
mahir benide alsana kardeş çıkar takımını çık karşıma :)))))))))))))))))))))
May 11, 2012 @ 8:46am 
Damar nabion ? =)
Mar 30, 2012 @ 11:02pm 
izmir sana hasret
Jan 24, 2012 @ 3:01am 
AT AGZINI ...
Jan 9, 2012 @ 3:23pm 
at tırığı.
Dec 24, 2011 @ 5:08pm 
◥█▄▃▁ 杀
... ◥█☆█▅▄▃▁▁▁▁▁▃▄▅▅重庆代表队▅▅▅▄▁
〓▇█████ .cCc n0rtHeatoN ezer cCc. ███████████▅▄▃▁▁
〓〓〓█████████████◤