Comments
Apr 21, 2012 @ 2:54am 
kan du være sam i dag hilsen tobias
Apr 20, 2012 @ 9:29am 
hvor når kommer du
Apr 13, 2012 @ 6:51am 
yo kommer du
Apr 8, 2012 @ 5:30am 
kom nu
Apr 8, 2012 @ 4:42am 
:-(
Mar 30, 2012 @ 2:37pm 
kan du vøre sam i morgen
Mar 16, 2012 @ 10:46am 
kan du komme snart brow!
Feb 14, 2012 @ 8:29am 
hvor når kommer du brow
Nov 3, 2011 @ 6:22am 
hva såå hvordan går det ???:-)
'
Oct 17, 2011 @ 3:29am 
THOMAS HEK VAHT EMEUS
Oct 16, 2011 @ 5:56am 
hej