STEAM GROUP
Noobs of Denmark - Public Group NoD - Public
STEAM GROUP
Noobs of Denmark - Public Group NoD - Public
1
IN-GAME
25
ONLINE
Founded
January 28, 2011
Location
Denmark 
ABOUT Noobs of Denmark - Public Group

Velkommen til NoD's public steam gruppe

NoD's officielle start var i april måned 2008!

Noobs of Denmark er en fun-klan der har det formål at have det sjovt og hygge os, om så det er online eller IRL... Vi har set en tendens til at det godt kan smitte af på de personer vi "leger" med, det gælder både CS:S, CoD, BF, Rocket League, 7 Days to Die, TeamSpeak osv. og det er vi meget glade for, for det er netop den måde NoD opstod, og det betyder at essensen af NoD ikke er falmet og med lidt held aldrig vil gøre det.

Da vi er en fun-clan spiller vi ikke CW, men en PCW tager vi da i ny og næ for hyggens skyld, vi ligger LOW+ og op, alt efter hvilke members der har tid, lyst og lejlighed.

Vi skal have det sjovt når vi har lyst og lejlighed (helst hele tiden)...
Så hvis du kender nogle flinke, søde, sjove, hyggelige gutter og gutinder, som passer ind her, så inviter dem og lad dem vide at vi findes!

Vi går ud fra at I, ligesom os, ikke bryder jer om cheaters på servere, så du er velkommen til at henvende dig til en NoD admin over friends hvis der er åbenlyse cheaters på NoDs server(e). Hvis ikke vi er tilstede så skriv navnet ned eller tag steam id’et ved at skrive ”status” i console og giv det til os i en besked over friends eller på vores hjemmeside, så ser vi på sagen og vurderer hvad der skal ske når vi får tid.

NoD's motto er: Slap dog af, det er jo KUN et spil!!!


[NoD] Teamspeak @ denlou.i234.me

Se også vores hjemmeside:

http://clan-nod.dk
NoD's Facebook side[www.facebook.com]
POPULAR DISCUSSIONS
19 Comments
Mar 31, 2014 @ 10:31am 
Hej det ville være rigtig pænt af jer, hvis i lige ville bruge 2 min på at besvare nogle spørgsmå, som vi skal bruge til vores innovation undervisning. Jeg håber dette er sidste gang, jeg må spørge jer om hjælp til at detage i en undersøgelse.
Spørgsmålene findes i linket under dette.
På forhånd mange tak :)
https://www.surveymonkey.com/s/2NZM2KW
Oct 26, 2013 @ 12:07am 
Thx for the invite, i´m glad to be here :D:
Oct 22, 2013 @ 11:35am 
Thanks for inviting me :)
Oct 22, 2013 @ 11:34am 
Thx for the invite! I am only half-Danish though ;)
Oct 22, 2013 @ 10:59am 
i will man :)
Oct 22, 2013 @ 10:57am 
I know, but you can still support us ;) :-*
VIEW ALL (161)
GROUP MEMBERS
Administrators
1
IN-GAME
25
ONLINE
0 IN CHAT
Enter chat room
Founded
January 28, 2011
Location
Denmark