STEAM GROUP
vi elsker Brian BRIAN!
STEAM GROUP
vi elsker Brian BRIAN!
0
IN-GAME
2
ONLINE
Founded
December 12, 2009
Location
Canada 
ABOUT vi elsker Brian

kom med en vits!!!

ved du hvorfor Brian hedder Brian???

nej hvorfor??

det fordi han hedder Brian......

hvis i har nogle vitser så skriv dem i en kommentar :)

http://www.youtube.com/watch?v=9hZw3YzmleA
POPULAR DISCUSSIONS
VIEW ALL (2)
RECENT ANNOUNCEMENTS
OH MY GOD!
reklame:
4 Comments
May 17, 2010 @ 9:51am 
hved du hvorfor bo hedder brian nej hvorfor fordi han blev købt af bo clanen :s
Feb 22, 2010 @ 8:27am 
Mads J is in da house

Noobs!

Emil noo
Feb 4, 2010 @ 9:27am 
Hved du hvorfor Torben hedder Brian

nej hvorfor

fordi han er blevet hacket :-p
Jan 8, 2010 @ 9:01am 
Brian er god til at spille guitar. Så derfor spiller han på g-strengen
0
IN-GAME
2
ONLINE
0 IN CHAT
Enter chat room
Founded
December 12, 2009
Location
Canada