STEAM GROUP
Kabouter Wesley [KW] [KW]
STEAM GROUP
Kabouter Wesley [KW] [KW]
0
IN-GAME
3
ONLINE
Founded
October 12, 2009
Location
Belgium 
ABOUT Kabouter Wesley [KW]

Wat een kakidee

Voo de mensen die de politieke incorrecte kabouter geren zien.

For the people who love the bad gnome.



Iedere maandag te zijn op één (man bijt hond) om 19:40 uur



Kabouter Wesley -> Humo[www.humo.be]
Kabouter Wesley -> Paddestoel
Kabouter Wesley -> 100 miljoen miljard
POPULAR DISCUSSIONS
9 Comments
Nov 23, 2009 @ 7:16am 
ja mensen t is te horen gekomen dat er nieuwe KW strips worden gemaakt voor in de humo Wat dus ook betekent nieuwe afleveringen aleen zijn de tijdstippen onbekend waaneer deze uitkomen(niuwe reeks)
Nov 18, 2009 @ 1:04pm 
jaja zo moeta :D Godmiljaaar! EINDE
Nov 15, 2009 @ 11:31am 
Godmiljaar! Een steamgroupje voor KW! Aardig! :D
Nov 14, 2009 @ 3:24pm 
welcome Data(NL) ;)
Oct 26, 2009 @ 12:45pm 
Kabouter Wesley - Koning van Mongolië het einde was wel dom :/
VIEW ALL (7)
GROUP MEMBERS
Administrators
Members
0
IN-GAME
3
ONLINE
0 IN CHAT
Enter chat room
Founded
October 12, 2009
Location
Belgium