Neckbeard69
Currently Offline
Comments
Jun 3, 2013 @ 5:55am 
Thanks! Looking forward to some games of Dota2 :)
May 31, 2013 @ 3:03pm 
Hey, found you at dotanoobs.com . I'm also a noob like you. Looking forward to play with you.
Sep 1, 2012 @ 11:22am 
Hee GRatz met Batman, topspel!
Jul 22, 2012 @ 7:13am 
hey merci :) straks is die torchlight proberen... als ik op mijn pc kan
Oct 14, 2011 @ 10:37am 
Hey vriend Björn, ik heb die gift ontvangen, maar kanh em niet gebruiken omdat hij al geredeemed is ofzo:(