Milark
F P
Turkey
This unit has been programmed to decline any requests from unknown entities. A short introduction is required before further inspection.
This unit has been programmed to decline any requests from unknown entities. A short introduction is required before further inspection.
Currently Offline
Recent Activity
24 hrs on record
last played on Jun 27
51 hrs on record
last played on Jun 24
0.5 hrs on record
last played on Jun 9
Sep 10, 2017 @ 1:45pm 
+rep Adam Goril, yok lan cidden goril, fotosu var elimde.
May 25, 2017 @ 8:37am 
Ve son olarak, sanırım en büyük indirim Haziran sonunda doğru oluyormuş, o sırada güzel bir indirime girerse kesin alıyorum:D Bütün seriyi bitirmeden ölürsem gözüm açık giderim.
May 25, 2017 @ 8:31am 
Açamadım ama, neden bilmiyorum
May 25, 2017 @ 8:30am 
Dijital kitap dediğin şey DLC olarak geçiyordu değil mi? Ben başka bir şey olduğunu düşünmüştüm, ve zaten oyunu çıktığı hafta aldım, bir aydır bekliyordum (Danganronpa V3'ü6 aydır beklediğimi düşünürsek bence az):D
May 25, 2017 @ 4:59am 
Beni bu seriye bulaştıran kişidir Kumiyo. :)
Bazı konularda görüş farklılıklarımız oluyor ama bu oyun serisi benim için bazı nedenlerden kişisel biraz kişisel noktalara değiniyor, o yüzden çok objektif yaklaşamadığımı fark ettim. Beni tatmin etti ama sanırım herkes için aynı durum söz konusu olmuyor, Kumiyo ile konuşurken bunu fark ettim. O yüzden yaşadığın kararsızlığa çözüm bulamayacağım sanırım. :) Yine de ilk başta dediğim gibi tam fiyatıyla alma alacağın zaman(alacaksan), iyi bir indirim bekle en azından.
May 25, 2017 @ 2:43am 
Ortadan dalmış olucam ama, ZTD konusunda bazı hayal kırıklıklarım olduğunu belirtmek istedim. Açıkçası serinin diğer oyunlarıyla karşılaştırınca ben de biraz vasat buluyorum. Hikayede kolaya kaçılan noktalar var, ve bence vlr'ın bıraktığı açık uçları toparlamak yerine basitçe bi düğüm atılıp, yerine bi de yeni sorular bırakılmış. Benim tavsiyem güzel bi indirimle uygun bir fiyata düşerse alıp bir oynayın, kesinlikle zevk alacağınız bi oyun. Ama "üçleme bitecek, güzel bir final alıcaz, Kyle da olacak, dünyayı kurtarıcaz" gibi beklentilerle girerseniz siz de hayal kırıklığına uğrarsınız. Ha bir gün dördüncü bi oyun gelirse, bu yorumlarım değişebilir tabi.