RickWithaShtick
Richard Ingelsson
Stockholm, Stockholms Lan, Sweden
Currently In-Game
Starfield
Comments
Aug 27, 2011 @ 4:52am 
██████████████▄▐█▄▄▄▄█▌
██████▌▄▌▄▐▐▌███▌▀▀██▀▀
████▄█▌▄▌▄▐▐▌▀███▄▄█▌
▄▄▄▄▄██████████████▀
Sep 10, 2010 @ 11:01am 
Ich bin jesper
Sep 6, 2010 @ 11:43am 
Vem är du vad gör du här?
Aug 31, 2010 @ 10:23am 
Lol fail
Aug 26, 2010 @ 11:24am 
Bunnies,bunnies for u all!