Comments
Nov 4, 2014 @ 7:07pm 
♥ this is the windmill of friendship ♥ repost if you also love your friends ♥
Jul 29, 2014 @ 5:39am 
Bærre ein gong te
Aug 25, 2012 @ 6:39am 
Since always? :p
Oct 7, 2011 @ 11:25pm 
Since when were you Norwegian? :P
Feb 18, 2011 @ 1:34pm 
hmmmmm, Kan jeg skrive happy b day her montro?? ^^,
Nov 13, 2009 @ 5:03am 
ja. jeg sa det.. jeg synes dere var råtne før, derfor jeg leava.. menne nå er det jo umulig å vinne mot dere ;D ta det som et komplimang.. menne og få fixa servern deres så folk har 25000 i rate.. umulig å treeffe^^
Nov 11, 2009 @ 11:39am 
omg....
Sep 14, 2009 @ 1:33pm 
men bare MIN sussebass<3
Sep 9, 2009 @ 1:27pm 
<3 ShuGGler. er sussebass <3