Shuggler
Hope you have a blessed day!
Oslo, Norway
"Slapp av! Dette har jeg sett på youtube!"


"Slapp av! Dette har jeg sett på youtube!"


Nov 4, 2014 @ 7:07pm 
♥ this is the windmill of friendship ♥ repost if you also love your friends ♥
Jul 29, 2014 @ 5:39am 
Bærre ein gong te
Aug 25, 2012 @ 6:39am 
Since always? :p
Oct 7, 2011 @ 11:25pm 
Since when were you Norwegian? :P
Feb 18, 2011 @ 1:34pm 
hmmmmm, Kan jeg skrive happy b day her montro?? ^^,
Nov 13, 2009 @ 5:03am 
ja. jeg sa det.. jeg synes dere var råtne før, derfor jeg leava.. menne nå er det jo umulig å vinne mot dere ;D ta det som et komplimang.. menne og få fixa servern deres så folk har 25000 i rate.. umulig å treeffe^^