GROUPE STEAM
T3A:Online BFME2 T3AO2
GROUPE STEAM
T3A:Online BFME2 T3AO2
2
DANS UN JEU
34
EN LIGNE
Fondé le
13 avril 2014
Langue
Anglais
39 commentaires
23 mai à 10h31 
Hi everyone
why create group on steam for BFME2 ?!!! we can play throw steam ?
9 aout 2015 à 9h58 
hey whats up everybody
7 aout 2015 à 5h59 
i need help plz tell me what shall i do
my t3a online works only with the internet of my house so what shall i do plz
2 aout 2015 à 14h18 
anyone up for some BFME@? i play 1.8 and 1.6 add me
29 juin 2015 à 2h16 
i'd rather wait for automatch fix to play on T3A, i hope its done for Rotwk too
1 juin 2015 à 13h24 
Anyone want to play?
25 avr. 2015 à 8h24 
hi who wanna play or who wanna that i help him??
qui veut jouer et qui veut que je l'aide ??
4 janv. 2015 à 8h26 
How do you play online?
21 oct. 2014 à 21h19 
Who's tryna play a game? I see a game with 8/8 people but yeah. It's full.
23 sept. 2014 à 15h16 
Soooooo, I used to play alot (if you played CW when bfme2 was active you would know me as CH1LD), do people play this? Cuz I might start if its possible to get games ocassionally.
22 sept. 2014 à 5h59 
Add me on skype: kai.baringhorst or njrage . There we have got a BFME 2 Group!
18 sept. 2014 à 10h16 
You can add me on skype : kai.baringhorst
18 sept. 2014 à 10h15 
Someone wants to play a game ? I have got the game BFME 2 on CD
18 sept. 2014 à 10h12 
hiiii... i want to play BFME 2 but i cant connect to server :(
I am german
17 sept. 2014 à 9h19 
anyone??
28 aout 2014 à 4h20 
cAn someone tell me HOW TO GET PATCH??!?!?!??! ::P
17 aout 2014 à 21h51 
something easier that can be done is everyone can join the same skype group. add njrage on skype if this idea suits you. The more people we have in group chat the faster it will be setting up games.
17 aout 2014 à 20h55 
Nice, I didn't realize there was a group :)
17 aout 2014 à 6h37 
Guys when u come online, join the chat room so that everyone can talk to each other, then we can play easier!!!!
15 aout 2014 à 15h04 
Anyone up for a game ?
add me and hit me up :)

regards. :D
11 aout 2014 à 3h24 
anyone?
10 aout 2014 à 11h43 
connection timed out, could u restart server?
7 aout 2014 à 2h21 
Anyone ?
6 aout 2014 à 2h29 
anyone on?
24 juin 2014 à 18h04 
I'm on!
24 juin 2014 à 15h39 
who wants to play just invite me
19 juin 2014 à 20h18 
Anyone willing to organize a tournament?
15 juin 2014 à 17h08 
looking for ppl
13 juin 2014 à 15h50 
anyone having time out issue today
10 juin 2014 à 12h44 
anyone wants to play ?
9 juin 2014 à 15h24 
looking for ppl to play
9 juin 2014 à 10h14 
anyone wanna play ?
9 juin 2014 à 3h54 
anyone up for a game ?
7 juin 2014 à 8h21 
anyone wanna play?

5 juin 2014 à 0h59 
Maximus : Nickname
5 juin 2014 à 0h58 
Hey anyone up for a game. Online now
16 avr. 2014 à 10h21 
hell yeah nigguhz
14 avr. 2014 à 1h31 
HI FRIENDS !! HOLA AMIGOS !!! THX !!:B1:
13 avr. 2014 à 13h02 
Very good idea guys ;)
[ReCoN] TrimA